Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal reise over til en by her i landet som er 5 timer unna meg og min kjære. Så jeg spurte den om han kunne kjøre meg frem og tilbake samme dag og han sa nei, så begynte han å uffe, freste og ville ikke snakke om det. Det er sjeldent jeg spør han og det er kun denne gangen! Kan ikke ta tog el buss pga regelmessige grunner.

Sier deres kjæreste noe lignende? Blir litt lei meg, når han er sånn!

Anonymous poster hash: abafb...f41
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde han andre planer? Det er nokså langt å skulle kjøre fem timer bort og fem timer tilbake samme dag altså! Hvorfor kunne du ikke ta tog? Eller kjøre selv?

Anonymous poster hash: faedc...e80

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Forventet du at han skulle kjøre 10 timer på en dag? Det hadde jeg heller ikke orket.

Anonymous poster hash: c2545...888

• Liker 11
Skrevet

10 timer er jo kjempelenge, nesten en hel dag :O

Hvorfor kan du ikke kjøre selv?

• Liker 2
Skrevet

5 timer hver vei er ganske langt. Skjønner godt at han ikke er så giret på å kjøre så langt frem og tilbake på samme dag.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke gitt at han skal kjøre deg bare fordi han er kjæresten din, det må fortsatt være lov å si nei. At han ikke vil snakke mer om det etter å ha sagt nei finner jeg ikke det minste rart. Når man sier nei så mener man stort sett nei, og da er det bare irriterende om folk maser.

Anonymous poster hash: 3d689...7e2
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hva menes med regelmessige grunner? Mensen?

Tog og langdistansebusser har toalett, så det trenger du ikke bekymre deg for :)

Anonymous poster hash: 9f8ef...7d2
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal reise over til en by her i landet som er 5 timer unna meg og min kjære. Så jeg spurte den om han kunne kjøre meg frem og tilbake samme dag og han sa nei, så begynte han å uffe, freste og ville ikke snakke om det. Det er sjeldent jeg spør han og det er kun denne gangen! Kan ikke ta tog el buss pga regelmessige grunner.

Hva mener du med setningen "Kan ikke ta tog eller buss på grunn av regelmessige grunner" ? Det henger jo ikke på greip i det hele tatt.........

Hva hvis han hadde spurt deg om du kunne kjørt han 10 timer en dag? Hadde du sagt ja?

Du har ingen rett til å være lei deg over dette, det er mer han som har grunn til å være oppgitt over din manglende forståelse og egoisme.

Du er taker, og ikke en giver, sant?

Anonymous poster hash: b7d4f...287

• Liker 4
Gjest Eurodice
Skrevet

Hva mener du med den uthevede setningen?

AnonymBruker
Skrevet

TS her, unnskyld, han skal kjøre kun, to timer, så vente på meg 4 timer så 2 timer hjem igjen!! Nei, er syk og skal i behandling i disse timene!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

TS igjen! HELSEMESSIGE GRUNNER, men mob føkka det til!!

• Liker 3
Gjest Violetta
Skrevet

TS her, unnskyld, han skal kjøre kun, to timer, så vente på meg 4 timer så 2 timer hjem igjen!! Nei, er syk og skal i behandling i disse timene!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår enda ikke så mye av dette. Først er byen fem timer unna, så to timer unna?

Hva skal han gjøre i de fire timene mens han venter? Hva slags behandling er det?Kan du ikke kjøre selv?

Anonymous poster hash: faedc...e80

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

hvordan kan han kjøre bare 2 timer hver vei når du sier plassen ligger 5 timer unna dere?

Anonymous poster hash: 9da6d...76a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helsemessige årsaker kan nok busselskapet ha løsninger på; du kan ringe dem og si fra at du trenger rullestolrampe om det er det du trenger.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dersom det er psykiske vansker som gjør at du vegrer deg for å reise med offentlig transport, er det likevel akkurat det du bør gjøre.

• Liker 4
Gjest Normalfordeling
Skrevet

Har han vanlig jobbdag slik at han må ta fri for å kjøre deg?

Er denne behandlingen kun en gang eller flere.

Hvordan er det med offentlig transport?

AnonymBruker
Skrevet

Uansett vil ikke nevne hva det er med meg!! Dere er sykt dømmende! Jeg skrev feil og retta på det og enda angriper dere som idioter!! Herregud, jeg krever ikke sympati, spurte kun om det er normalt å bli avvist av egen kjære når man etter ulykke er i bånn og trenger en hjelpende hånd!! TS

AnonymBruker
Skrevet

Har han vanlig jobbdag slik at han må ta fri for å kjøre deg?

Er denne behandlingen kun en gang eller flere.

Hvordan er det med offentlig transport?

Kan ikke, jeg blør hele tiden og går med slange i kroppen!! Så ille er det!! Kun en gang, han jobber ikke.

Gjest Eurodice
Skrevet

Dette skulle tilsi en strekning på 60-65 mil, for man kan antagelig ikke kjøre i 100 km/t hele veien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...