niccoline Skrevet 29. mai 2014 #1 Skrevet 29. mai 2014 Jeg hadde ikke annet valg enn å dumpe en etter første date sist fredag.. Alt kræsjet for min del både fysisk, kjemi og intellektuelt. Og hadde en vond magefølelse hele daten. Jeg følte meg ikke vel rundt han og det var ekkelt å være "alene" rundt han.. Han hadde veldig store forhåpninger og var veldig på hele tiden, skulle være fysisk å ta på meg, gå tett inntil.. Grøss.... Men altså.. Jeg ville bare dra med en gang, og jeg holdt ut i tre timer ca. Kunne ikke komme meg fort nok avgårde igjen! Etter daten begynte han maset om jeg synes det var en bra date, om jeg likte han, skulle vi treffes neste dag osv.. Og jeg måtte altså dumpe han, si at desverre jeg syns ikke dette funket særlig bra.. Han lurte på om vi ikke kunne treffes en gang til likevel.. Trodde han hadde gitt feil inntrykk fordi han var så trøtt.. Jeg har i etterkant skjønt at jeg gjorde det helt riktige med å dumpe han, da han etterpå begynte å adde jenter på Facebook-lista mi helt vilkårlig.. Så da måtte jeg tilslutt slette og blokkere han derifra.. Men allikevel er det sånn at jeg sitter igjen med dårlig samvittighet her.. Hvorfor det?? Fyren var en disaster-date!
Gjest Malanthor Skrevet 29. mai 2014 #2 Skrevet 29. mai 2014 Du er vel et veldig følsomt menneske som ikke vil såre noen. Men ta det med ro, du gjorde det rette her. Du må tross alt ha lov til og tenke litt på deg selv også. Kan ikke legge deg langflat for alle som kommer din vei bare fordi en avvisning vil gjøre dem litt såre.
Kaylee Skrevet 29. mai 2014 #3 Skrevet 29. mai 2014 Lett å få dårlig samvittighet over å dumpe noen, for han trodde vel at det kom til å bli noe mer ut av forholdet, selv om du ikke følte det samme. Han så ikke på daten på samme måten. Betyr bare at du er full av empati
Gjest Svampebob1 Skrevet 29. mai 2014 #4 Skrevet 29. mai 2014 Jeg hadde ikke annet valg enn å dumpe en etter første date sist fredag.. Alt kræsjet for min del både fysisk, kjemi og intellektuelt. Og hadde en vond magefølelse hele daten. Jeg følte meg ikke vel rundt han og det var ekkelt å være "alene" rundt han.. Han hadde veldig store forhåpninger og var veldig på hele tiden, skulle være fysisk å ta på meg, gå tett inntil.. Grøss.... Men altså.. Jeg ville bare dra med en gang, og jeg holdt ut i tre timer ca. Kunne ikke komme meg fort nok avgårde igjen! Etter daten begynte han maset om jeg synes det var en bra date, om jeg likte han, skulle vi treffes neste dag osv.. Og jeg måtte altså dumpe han, si at desverre jeg syns ikke dette funket særlig bra.. Han lurte på om vi ikke kunne treffes en gang til likevel.. Trodde han hadde gitt feil inntrykk fordi han var så trøtt.. Jeg har i etterkant skjønt at jeg gjorde det helt riktige med å dumpe han, da han etterpå begynte å adde jenter på Facebook-lista mi helt vilkårlig.. Så da måtte jeg tilslutt slette og blokkere han derifra.. Men allikevel er det sånn at jeg sitter igjen med dårlig samvittighet her.. Hvorfor det?? Fyren var en disaster-date! Sannsynligvis fordi du bryr deg om andre. Tenk deg om du dumpet han uten å føle noe som helst? Ville det ha vært mer riktig? Det er helt normalt å ha følelser etter noe slikt. Man må ha de negative for å kunne ha de positive følelsene. Intet solskinn uten mørke, for å si det på en annen måte :-p 2
Meline37 Skrevet 29. mai 2014 #5 Skrevet 29. mai 2014 Jeg hadde ikke annet valg enn å dumpe en etter første date sist fredag.. Alt kræsjet for min del både fysisk, kjemi og intellektuelt. Og hadde en vond magefølelse hele daten. Jeg følte meg ikke vel rundt han og det var ekkelt å være "alene" rundt han.. Han hadde veldig store forhåpninger og var veldig på hele tiden, skulle være fysisk å ta på meg, gå tett inntil.. Grøss.... Men altså.. Jeg ville bare dra med en gang, og jeg holdt ut i tre timer ca. Kunne ikke komme meg fort nok avgårde igjen! Etter daten begynte han maset om jeg synes det var en bra date, om jeg likte han, skulle vi treffes neste dag osv.. Og jeg måtte altså dumpe han, si at desverre jeg syns ikke dette funket særlig bra.. Han lurte på om vi ikke kunne treffes en gang til likevel.. Trodde han hadde gitt feil inntrykk fordi han var så trøtt.. Jeg har i etterkant skjønt at jeg gjorde det helt riktige med å dumpe han, da han etterpå begynte å adde jenter på Facebook-lista mi helt vilkårlig.. Så da måtte jeg tilslutt slette og blokkere han derifra.. Men allikevel er det sånn at jeg sitter igjen med dårlig samvittighet her.. Hvorfor det?? Fyren var en disaster-date! Du er som meg: hater å såre noen, og ønsker det ikke. Jeg er sånn selv. Men jeg pleier å ikke si det rett ut etter en date. Jeg har heller latt det skli over, og ikke avtalt flere dater hvis jeg ikke var interessert. Vet at jeg burde gjerne vært mer rett frem i det jeg sier, men jeg klarer det ofte ikke. Men av de jeg har møtt så er det slik at noen føler jeg for å se ann, så jeg pleier vanligvis ikke føle at jeg ikke er interessert i det hele tatt, så det er vel derfor jeg også føler jeg ikke trenger å si rett frem uinteresse, men at jeg kan føle på det og heller la det ligge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå