AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #1 Skrevet 29. mai 2014 La om kostholdet. Reduserte mengden karbohydrater, og det gikk overraskende greit. Måtte selvfølgelig tenke litt nytt i forhold til "kos", men det er mye å velge i som ikke er fullt av karbohydrater. Kuttet også ut kunstig søtstoff fordi det neppe er særlig bra for helsa, og kan trigge søtsug. Nå har jeg sprekt fullstendig. Var tilbake i gamle vaner da jeg handlet i går. Toffifee ti kroner? Det må jeg kjøpe. Kjøpte to poser. Og non stop i rødt, hvitt og blått? Begrenset opplag, og jeg så bare en pose, selvfølgelig måtte jeg kjøpe den. Nå har jeg spist begge pakkene med toffifee, holder på med nonstopen. Anonymous poster hash: 9ee4b...db4
Tøytigern Skrevet 29. mai 2014 #2 Skrevet 29. mai 2014 La om kostholdet. Reduserte mengden karbohydrater, og det gikk overraskende greit. Måtte selvfølgelig tenke litt nytt i forhold til "kos", men det er mye å velge i som ikke er fullt av karbohydrater. Kuttet også ut kunstig søtstoff fordi det neppe er særlig bra for helsa, og kan trigge søtsug. Nå har jeg sprekt fullstendig. Var tilbake i gamle vaner da jeg handlet i går. Toffifee ti kroner? Det må jeg kjøpe. Kjøpte to poser. Og non stop i rødt, hvitt og blått? Begrenset opplag, og jeg så bare en pose, selvfølgelig måtte jeg kjøpe den. Nå har jeg spist begge pakkene med toffifee, holder på med nonstopen. Anonymous poster hash: 9ee4b...db4 Der er bare å gjøre som alle andre som tar en drink, røker en røyk, ruser seg, sprekker midt i slankekuren, slutter å trene osv. Man legger den dagen bak seg og fortsetter med det man hadde begynt på, som var bedre for en. En dag om gangen. Ikke tenk at du aldri skal spise en eneste liten nonstop mer i ditt liv.Men tenk at i morgen skal jeg ikke spise det. Så tar du en dag om gangen framover og setter kryss i boka for hver uke du ikke har spist noe sånt. Så sparer du godtepengene og bruker dem på noe annet kult du ønsker deg, for hvert kryss. Glem at du hadde en utskeielse med denne godterimumsinga her og begynn på nytt i morgen med den sunne maten Du har ikke ødelagt noe. Bare fortsett videre som før du spiste toffifee og nonstop,med det nye kostholdet ditt. Lykke til.
maria b Skrevet 29. mai 2014 #3 Skrevet 29. mai 2014 Glem den sprekken og start med ny frisk i morgen. Det er ikke krise med en sprekk i ny og ne. Det som er ille er hvis man ikke klarer å ta seg inn igjen. Jeg har gått ned 20 kilo, og jeg skal love deg at det har vært noen sprekker underveis. Kos deg med resten av non-stopene og lykke til i morgen
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #4 Skrevet 29. mai 2014 Legg fra deg nonstop-posen og gå en tur til du ikke lenger har lyst på sjokolade. Når du kommer hjem fra turen er du tilbake i det kostholdet du har planlagt. Ikke hat deg selv for det, du har hatt en sprekk, men nå som du er ferdig sprukket er du tilbake i planen, og du skal følge den. Anonymous poster hash: 8de83...009
Inwe Skrevet 29. mai 2014 #5 Skrevet 29. mai 2014 Sånt skjer. Spist er spist. Gå tilbake til gode vaner i morgen og ikke straff deg selv for det du spiste
Cata Skrevet 29. mai 2014 #6 Skrevet 29. mai 2014 Enig med de øvrige som har svart. Du verken dør eller går opp 10 kg av en dag med gomling av Toffifee og Nonstop. Spis med god samvittighet og så går du tilbake til dine sunnere vaner i morgen.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #7 Skrevet 30. mai 2014 Mensen på vei? Mange for søtsug da. Anonymous poster hash: 71c3a...dfd
Pringle Skrevet 30. mai 2014 #8 Skrevet 30. mai 2014 Kanskje total omlegning ikke var noe for deg? En pose pr uke tåler de fleste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå