AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #1 Skrevet 29. mai 2014 Har et veldig flaut problem.. Jeg her ganske lange, svarte hår på rygg, rumpe og bakside av lår. Det er VELDIG tydelig, spesielt rett under rumpa, på rumpa osv og det ser så forferdelig ut at jeg mange ganger får lyst å kaste opp når jeg ser det. Hårene er ikke tykke, jeg er ikke sikker på hvor lange de er men de er veldig lange, NESTEN like lange som hårene man har på armene, bare litt kortere. Jeg sliter generelt med mye kroppshår, det begynner å gro ut igjen allerede etter 12 timer på leggene etter jeg har barbert. Grunnen til at jeg har så mye kropps hår tror jeg er fordi når jeg var 10 år gammel ville jeg ha det bort og barberte hele ryggen, rumpa osv med barberhøvel. Skal sies at jeg IKKE hadde mye kroppshår da, men jeg var en merkelig jente, jeg så noen få små hår og fikk "panikk". Forstyrret barn..... Jeg har veiviser også, sikkelig svart og fæl, men den barberer jeg bort hver dag så klart.. Uansett, de er svarte, de er stygge, jeg er i tillegg bleik så ser forjævlig ut. Jeg har hørt at man kan bleke kroppshår og tror det hadde sett bedre ut om hårene var lyse. Noen som har erfaring med dette? Ja, jeg har vurdert å vokse det bort men det er så mye, og det tar så mye tid og det koster jo å vokse hele tiden og jeg vil ikke gjøre det resten av livet mitt. Laserbehandling er svindyrt og det er spørs om de kan fjerne hårene med laser da de ikke er særlig tykke. Takk på forhånd. Anonymous poster hash: 6d0b5...3d8
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #2 Skrevet 29. mai 2014 Jeg bleker kroppshårene mine med blekemiddel fra Jolen. Søk på Ebay osv. Fungerer kjempe fint, men det varer derimot ikke så lenge, hårene er svarte ved roten etter bare noen dager hos meg i hvertfall.. Anonymous poster hash: 0a67f...11f
chouette Skrevet 29. mai 2014 #3 Skrevet 29. mai 2014 Jeg kjøper ansiktsbleking på VITA og bruker den på kroppen. Det funker greit det. Svir en god del men skiten skal av etter bare 10 minutter. Det høres ut som du er plaget på steder det kan være vanskelig å nå selv så jeg hadde tatt kontakt med en hudpleier om dette er noe som virkelig plager deg. De har sett det meste og proffbleking er heller ikke svindyrt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå