Gå til innhold

Bør man kysse og leie før en blir kjent?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet en mann. Problemet nå er at jeg kjenner han for dårlig og ønsker ikke å kysse og leie i bli kjent fasen med han. Jeg ønsker fortsatt å finne ut, men er usikker på han. Han vil leie og kysse hele tiden, men det funker ikke for meg når jeg vet for lite om han. Nå spør han om å gå en tur. Ville dere gått en tur med han når han hele tiden vil kysse og leie, uten at jeg er sikker på at han er rett?

Anonymous poster hash: 7216e...20e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Å gå en tur er uproblematisk, men kan du ikke bare fortelle ham at du er ukomfortabel med kyssing og leiing før drre har blitt bedre kjent? Det bør da være null problem.

Anonymous poster hash: 0a0aa...335

• Liker 2
Skrevet

Enig med ab over. Dere blir ikke bedre kjent om dere ikke tilbringer tid sammen, så gå på tur, men si ifra at du trenger å bli bedre kjent før dere blir "fysiske".

• Liker 2
Skrevet

Ja, det er bare kleint, stivt og unaturlig å gå rundt og leie og kysse på en man ikke kjenner, og når man ikke kjenner "lysta" til det.

Kan du ikke være ærlig med han da? Han må jo takle det hvis han vil ha deg.

"Jeg foretrekker å vente med kyssing og leiing til vi har blitt litt bedre kjent. La meg bestemme tempo"

Lykke til :)

• Liker 2
Gjest Leo Nardo
Skrevet

Folk er ulike.

Jeg sluttet (delvis) å treffe en kvinne fordi hun ønsket å gå frem i et annet tempo enn meg og synes et kyss på andre treff var altfor tidlig. Vi hadde andre ulikheter også, så det var selvsagt ikke kun det.

Gi tydelig beskjed om hva du synes er greit. Om han ikke respekterer det etter å ha fått en advarsel så hadde jeg gått videre.

:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville nok sagt at kyssing og leiing hører til et seriøst forhold og ikke i begynnerfasen. Hvor gamle er dere?

Anonymous poster hash: 565e4...f52
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ville nok sagt at kyssing og leiing hører til et seriøst forhold og ikke i begynnerfasen. Hvor gamle er dere?

Anonymous poster hash: 565e4...f52

Trådstarter: Vi er begge i tredveårene. Jeg har gått på to feile situasjoner etter at det ble slutt mellom meg og kjæresten min for ett år siden, og det jeg lært fra. Da var det sånn at vi kysset, klinte og hadde sex helt i startfasen, og det er helt feil. For det er ikke bare en "sex og klinepartner" jeg skal ha. Jeg søker etter en å dele mitt liv med. Jeg har ikke vært modig og sagt ifra, men nå gjorde jeg det. For han som jeg datet kysset og jeg kysset bare med for å ikke såre han. Og tilslutt følte jeg at jeg kysset en jeg ikke kjenner, og en jeg ikke vet om jeg skal bli sammen med. Men vi er nok mange som har gjort den tabben før, men nå sa jeg til han at jeg synes det er for tidig å kysse og leie. Og at hvis han vil bli kjent så får vi gå tur , og prøve å bli kjent før det kommer. Han skrev at han ville gå tur med meg og bli kjent som svar. Jeg må føle meg frem litt, og vil ha friheten til å bli kjent før jeg går lengre. :) Viktig det for at en ikke skal gå på feile personer slik jeg har gjort før.

Anonymous poster hash: 7216e...20e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...