AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #1 Skrevet 29. mai 2014 Først: Bitre menn, menn som ser på seg selv som "snille" og forstår ikke hvorfor alle andre får damer men ikke ham, er det mest utiltrekkende. Men det er en type gutter som jeg ikke kan utstå, og det er disse "wanna-gangster" eller "wannabe-cool" som kler seg i hippe klær, kaller vennene sine for "homies", er helt besatt av å ha en viss klesstil, disse er som regel glade i å skate og til å etterligne en wanna realitystar (Scott Dusick, de har iallefall samme hår- og klesstil)! Får frysninger når jeg møter slike gutter\menn. Det er latterlig på så mange måter. Var på byen i går og ble sjekket opp av en slik mann, han var veldig kjekk, men ble så utiltrekkende med stilen sin. Vet ikke hva det er, men slike menn er skikkelig turn-off i mine øyne. Så hvilken type gir deg frysninger (på den negative måten)? Anonymous poster hash: 79633...523 6
Gjest Minpin Skrevet 29. mai 2014 #3 Skrevet 29. mai 2014 Typen som er altfor opptatt av penger, status og sitt eget utseende. Grøss!
Petra75 Skrevet 29. mai 2014 #4 Skrevet 29. mai 2014 Vinckelancke-menn med rosa piquet-skjorter og seilersko. 5
Gjest New_Girl Skrevet 29. mai 2014 #5 Skrevet 29. mai 2014 Sånne solariumsbrune muskelbunter med gullkjeder rundt halsen, dypt utringede t-skjorter/singletter og store tattiser rundt overarmene. 11
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #6 Skrevet 29. mai 2014 Sånne solariumsbrune muskelbunter med gullkjeder rundt halsen, dypt utringede t-skjorter/singletter og store tattiser rundt overarmene. Enig! Disse er de minst attraktive, rett etterfulgt av gutter i spisse sko og sleik *grøssAnonymous poster hash: fb8b6...7b6 4
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #7 Skrevet 29. mai 2014 Enig! Disse er de minst attraktive, rett etterfulgt av gutter i spisse sko og sleik *grøssAnonymous poster hash: fb8b6...7b6 Haha! Hvor kommer alt dette hatet mot spisse sko fra? Ja, skal være enig i at det kanskje ikke er spesielt pent, men nesten alltid når jenter skal dra frem noe de ikke liker så er det nettopp spisse sko. Har sett det i utenlandske forum også. Fascinerende! Anonymous poster hash: 72233...0d2
likeabutterfly Skrevet 29. mai 2014 #8 Skrevet 29. mai 2014 (endret) . Endret 29. mai 2014 av likeabutterfly
Tøytigern Skrevet 29. mai 2014 #9 Skrevet 29. mai 2014 Glamourmodell-bimboes som tilpasser utseendet sitt, oppførsel og hva de tar på kroppen for å tekkes det menn sies å foretrekke. De virker rett og slett trashy. Kvinner som virker komplett blottet for praktisk sans og kan virke som om de har rosa sukkerspinn til hjerne. "Fornuftige" intellektuelle feminist-hipsterstudiner, som trolig ikke har noe imot å forplante seg i reagensrør. 1
niccoline Skrevet 29. mai 2014 #10 Skrevet 29. mai 2014 Vel... Jeg liker ikke å si at "sånne" eller "sånne" typer liker jeg ikke..! Jeg prøver egentlig å ha en ganske så åpen innstilling til alle typer mennesker. Unntaket må være de som man merker tidlig har et alkohol/stoff/avhengighetsproblem. Bortsett fra det så må jeg si at selvstendige menn, mammadalter og de som prater veldig lite er de "typene" jeg trekkes bort i fra. Utseendemessig er tynne, lute menn noe som jeg merker ikke er tiltrekkende.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #11 Skrevet 29. mai 2014 Menn med sleik og dress. Menn i dress liker jeg, men det bør kun bæres i høytidelige anledninger. Typen som er altfor opptatt av penger, status og sitt eget utseende. Grøss! Ja fysj, det er utiltrekkende det! Har flere slike gutter på universitetet mitt og jeg kjenner med småkvalm når jeg blir sjekket opp av slike. Anonymous poster hash: 79633...523 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #12 Skrevet 29. mai 2014 Vinckelancke-menn med rosa piquet-skjorter og seilersko. Sånne solariumsbrune muskelbunter med gullkjeder rundt halsen, dypt utringede t-skjorter/singletter og store tattiser rundt overarmene. Kunne ikke vært mer enig med dere to her Anonymous poster hash: 79633...523 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #13 Skrevet 29. mai 2014 Glamourmodell-bimboes som tilpasser utseendet sitt, oppførsel og hva de tar på kroppen for å tekkes det menn sies å foretrekke. De virker rett og slett trashy. Det er trashy. Masse sminke, solariumsbrun og korte kjoler kombinert med store utringninger er ikke akkurat "classy." Anonymous poster hash: 79633...523 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #14 Skrevet 29. mai 2014 Haha! Hvor kommer alt dette hatet mot spisse sko fra? Ja, skal være enig i at det kanskje ikke er spesielt pent, men nesten alltid når jenter skal dra frem noe de ikke liker så er det nettopp spisse sko. Har sett det i utenlandske forum også. Fascinerende! Anonymous poster hash: 72233...0d2 Det kalles visst "hjertet-i-ræva-sko" i følge venninna mi. Hun mener menn med spisse sko har hjertet i ræva.. Anonymous poster hash: aa7ee...6b1 1
Gjest Hyssingen Skrevet 29. mai 2014 #15 Skrevet 29. mai 2014 Sånne solariumsbrune muskelbunter med gullkjeder rundt halsen, dypt utringede t-skjorter/singletter og store tattiser rundt overarmene. Jepp! Og menn som sutrer. Faen HATER menn som sutrer. 4
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #16 Skrevet 29. mai 2014 Vel... Jeg liker ikke å si at "sånne" eller "sånne" typer liker jeg ikke..! Jeg prøver egentlig å ha en ganske så åpen innstilling til alle typer mennesker. Unntaket må være de som man merker tidlig har et alkohol/stoff/avhengighetsproblem. Bortsett fra det så må jeg si at selvstendige menn, mammadalter og de som prater veldig lite er de "typene" jeg trekkes bort i fra. Utseendemessig er tynne, lute menn noe som jeg merker ikke er tiltrekkende. Joda, jeg dømmer ikke folk vanligvis, men det er bare noe med disse mennesketypene som tiltrekker meg svært lite. De kan være dødskjekke, men har de denne stilen og oppførselen, er det noe i meg som gjør at jeg blir nesten kvalm. Syns selv det er fascinerende at jeg føler det slik kun på grunn av stilen deres, dette gjelder kun stereotypene som er nevnt i tråden. Anonymous poster hash: 79633...523
søtpai Skrevet 29. mai 2014 #17 Skrevet 29. mai 2014 Er ikke så fan av guttene som skryter av at de har mye penger og måååå ha høy status. Ei mammadalter, de som ikke har jobb og lever av mor og far, svære "sol" brune muskelbunter, den typiske hipsteren som er for kul for deg, gangstere osv. 1
Gjest Evel Skrevet 29. mai 2014 #18 Skrevet 29. mai 2014 Menn som hele tiden skal påstå at de er sååå snille, men når sannheten kommer frem er de visst ikke så snille allikevel.. (Når de driver med løgner, manipuleringer, og utroskap bak ryggen på dama.) Derfor gyser jeg når menn forteller meg at jeg er så heldig fordi de er så snille, liksom.. 6
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #19 Skrevet 29. mai 2014 Jepp! Og menn som sutrer. Faen HATER menn som sutrer. Jeg vet. "Hvorfor finner ikke jeg en kjæreste? Hva er det som er galt med meg? Hvorfor får alle andre menn kjærste men ikke jeg?" Jeg kjenner jeg blir irritert av slike. Har noen kompiser som er sånn, eh, vil kanskje ikke kalle dem kompiser, tok rask avstand, for jeg orker ikke å høre sutring 24\7. Anonymous poster hash: 79633...523 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå