AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #1 Skrevet 29. mai 2014 Har trent styrke en stund og det begynner å kjennes+vise på overkroppen, spesielt armene. Men på lår og rumpe er det ingen endring. Ikke som jeg merker i hvert fall. Må jeg gi det litt tid? Har dere noen gode øvelser jeg kan gjøre? Tar bl.a. knebøy.Anonymous poster hash: 1bdb2...3b6
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #2 Skrevet 29. mai 2014 Benpress, markløft, utfall, gå på turer i oppoverbakker (fjell) Slike ting kan hjelpe på? Anonymous poster hash: 942f5...d44
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #3 Skrevet 29. mai 2014 Benpress, markløft, utfall, gå på turer i oppoverbakker (fjell) Slike ting kan hjelpe på?Anonymous poster hash: 942f5...d44 Takk! Anonymous poster hash: 1bdb2...3b6
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #4 Skrevet 29. mai 2014 Takk! Anonymous poster hash: 1bdb2...3b6 Jeg er i samme situasjon som deg, har fått store forbedringer i overkropp på kort tid, men rumpa og lår venter. Kjenner jeg er litt sterkere, men det går litt lengre tid. Tror svømming også er en fin rumpetrening uten av jeg kan si det for sikkert. Jeg trener selv knebøy, utfall og benpress, og sykler og går i oppoverbakker. Varierer veldig, for jeg klarer ikke holde meg til samme type trening hele tiden. Kanskje derfor det ikke går så fort. Hehe. Markløft skal jeg se om jeg får til en dag, synes det er så mye publikum på de som driver med markløft så er litt usikker. Lykke til!! Anonymous poster hash: 942f5...d44
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #5 Skrevet 29. mai 2014 Jeg er i samme situasjon som deg, har fått store forbedringer i overkropp på kort tid, men rumpa og lår venter. Kjenner jeg er litt sterkere, men det går litt lengre tid. Tror svømming også er en fin rumpetrening uten av jeg kan si det for sikkert. Jeg trener selv knebøy, utfall og benpress, og sykler og går i oppoverbakker. Varierer veldig, for jeg klarer ikke holde meg til samme type trening hele tiden. Kanskje derfor det ikke går så fort. Hehe. Markløft skal jeg se om jeg får til en dag, synes det er så mye publikum på de som driver med markløft så er litt usikker. Lykke til!! Anonymous poster hash: 942f5...d44 Takk for gode tips! Jeg er usikker på om jeg gjør noe feil, eller om lår og rumpe bare trenger litt lenger tid:-P Jeg har alltid vært sterkere i armene, så kan hende det er derfor det går raskere her.Anonymous poster hash: 1bdb2...3b6
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #6 Skrevet 29. mai 2014 Det høres litt banalt ut, men jeg tror på det å få "kontakt" med musklene i rumpa når man trener. Gjør små øvelser der du faktisk kjenner det tar tak i rumpemusklene, og når du er vant til den følelsen så kan du øke på med vekter og faktisk kjenne at du bruker riktig muskler. Personlig er jeg omvendt, jeg både følte og så endring i lår og rumpe etter noen måneder med styrketrening, mens armene mine ser like spinkle ut, jeg er fremdeles svært lite definert rundt bryst/øvre rygg/mage, mens nedre del av rygg er heldigvis sterkere og strammere. Anonymous poster hash: c3ed9...adf
Inwe Skrevet 29. mai 2014 #7 Skrevet 29. mai 2014 Varier øvelsene på bein hos meg er det vanskelig å se endringer på bein da fettet absolutt ikke vil slippe, men ser noe, nå etter 2 år med tung styrketrening. Regner med at jeg vil se mer den dagen fettet bestemmer seg for å stikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå