Gå til innhold

er jeg kanskje gravid?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Kjæresten og jeg hadde sex , han kom inni meg ved en feltagelse.. jeg vet det er dumt. hvor stor sjanse er det for at jeg kan ha blitt gravid? hvor lang tid etter samleie kan jeg sjekke om jeg er gravid eller ikke.føler at å vente på mensen tar for lang tid. angrepillen er forsent å ta :cry: han sier også at han støtter meg uansett hva jeg velger og hvis jeg ikke vil ta abort så er han med på det. han er veldig grie sånn. men er bare 18 år gammel. han er 20.

takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Kjæresten og jeg hadde sex , han kom inni meg ved en feltagelse.. jeg vet det er dumt.  hvor stor sjanse er det for at jeg kan ha blitt gravid? hvor lang tid etter samleie kan jeg sjekke om jeg er gravid eller ikke.føler at å vente på mensen tar for lang tid.  angrepillen er forsent å ta :cry:    han sier også at han støtter meg uansett hva jeg velger og hvis jeg ikke vil ta abort så er han med på det. han er veldig grie sånn. men er bare 18 år gammel. han er 20.

takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg har lært kan man ta en test allerede etter første dagen mensen uteblir. Og det jeg skjønte på innlegget ditt, var at du ikke skal ha mensen enda, m.a.o. mensen er ikke forsinket enda, så du må nok vente til du skulle hatt mensen. Litt dårlig formulert men.

Men vet ikke om du kan gå til lege og sjekke det på den måten?

Ville nok bare ventet til mensen evt. uteblir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...