Gå til innhold

Tilbehør til pølser

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva kan man ha som tilbehør til pølser (i brød/lompe)

Anonymous poster hash: f8ce7...beb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Potetmos, salat, kokte poteter, stekte potetbåter, grønnsaker, potetlumper mm.

Potet, purre og gulrot mos, synes jeg er kjempe godt :)

AnonymBruker
Skrevet

Ok :) men hvis man serverer pølse i brød/lompe, så er det helt naturlig å servere annet tilbehør også?hva med en potetsalat?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok :) men hvis man serverer pølse i brød/lompe, så er det helt naturlig å servere annet tilbehør også?hva med en potetsalat?

Ja :) Og rå løk, stekt løk (sprøstekt løk i pose), rekesalat, sur-søt saus, ketchup, chiliketchup, sennep,

Anonymous poster hash: 412fc...936

AnonymBruker
Skrevet

Og potetsalat med purreløk smaker himmelsk til både pølser og annen grillmat. Rema har den, eller du kan lage selv

Gjest rådyr
Skrevet

Ja :) Og rå løk, stekt løk (sprøstekt løk i pose), rekesalat, sur-søt saus, ketchup, chiliketchup, sennep,

Og agurkmiks.

Skrevet

Og potetsalat med purreløk smaker himmelsk til både pølser og annen grillmat. Rema har den, eller du kan lage selv

Purre er så j****g godt, haha

Gjest brutal_mann
Skrevet

Agurkmix, remulade, majones. Ris, pasta, coscos. Øl.

AnonymBruker
Skrevet

Purre er så j****g godt, haha

Ja :)

Og bacon! Surr baconremser rundt pølsene og grill i vei! Når kan jeg komme? :spise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lager potetsalaten selv, og ja, den er med purre :)

Bacon, kanskje ikke så dumt, dersom jeg finner noe billig. Men skal grille rundt 60 pølser, så blir litt dyrt med bacon på alle sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lager potetsalaten selv, og ja, den er med purre :)

Bacon, kanskje ikke så dumt, dersom jeg finner noe billig. Men skal grille rundt 60 pølser, så blir litt dyrt med bacon på alle sammen.

Det høres nydelig ut med hjemmelaget :)

Du kan velge å lage kun en del av de med bacon på. Handler du i Sverige, får du svært rimelige pakninger med tynne baconskiver.

AnonymBruker
Skrevet

Det er også lurt å ha forskjellige pølsetyper (noen foretrekker kyllig/ kalkunpølser og andre foretrekker pølser med svinekjøtt) Da passer jo baconet kanskje best på de pølsene med svin?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det var ikke dumt det heller. Tenkte på ostepølser også, men det blir vel svindyrt, kanskje... Skal titte litt i butikken :) og kommer meg dessverre ikke til Sverige da.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det var ikke dumt det heller. Tenkte på ostepølser også, men det blir vel svindyrt, kanskje... Skal titte litt i butikken :) og kommer meg dessverre ikke til Sverige da.

Rema har nokså rimelige kalkun- eller kyllingpølser med ost, som er nyyyydelige! :)

Storpakning bacon får du vel også rimelig på Rema e.l.

Gjest Pheel
Skrevet

Jeg liker finkuttet rå løk, mais, revet ost, både sterk og søt sennep og ketchup på.

AnonymBruker
Skrevet

Rema har nokså rimelige kalkun- eller kyllingpølser med ost, som er nyyyydelige! :)

Storpakning bacon får du vel også rimelig på Rema e.l.

Det er merket Solvinge jeg har smakt nydelige kalkun og kyllingpølser (både med og uten ost) fra Rema av. Her er en test med Solvinge-pølser (men denne er uten ost)

http://www.klikk.no/helse/kosthold/tester/article581325.ece

Skrevet

Mmmm, mange gode forslag.

Potetsalat er jo kjempe godt å ha som tilbehør :spise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...