AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #1 Del Skrevet 29. mai 2014 Hva kan man ha som tilbehør til pølser (i brød/lompe)Anonymous poster hash: f8ce7...beb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berit Skrevet 29. mai 2014 #2 Del Skrevet 29. mai 2014 Potetmos, salat, kokte poteter, stekte potetbåter, grønnsaker, potetlumper mm. Potet, purre og gulrot mos, synes jeg er kjempe godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #3 Del Skrevet 29. mai 2014 Ok men hvis man serverer pølse i brød/lompe, så er det helt naturlig å servere annet tilbehør også?hva med en potetsalat?Anonymous poster hash: f8ce7...beb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #4 Del Skrevet 29. mai 2014 Ok men hvis man serverer pølse i brød/lompe, så er det helt naturlig å servere annet tilbehør også?hva med en potetsalat?Anonymous poster hash: f8ce7...beb Ja Og rå løk, stekt løk (sprøstekt løk i pose), rekesalat, sur-søt saus, ketchup, chiliketchup, sennep, Anonymous poster hash: 412fc...936 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #5 Del Skrevet 29. mai 2014 Og potetsalat med purreløk smaker himmelsk til både pølser og annen grillmat. Rema har den, eller du kan lage selv Anonymous poster hash: 412fc...936 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rådyr Skrevet 29. mai 2014 #6 Del Skrevet 29. mai 2014 Ja Og rå løk, stekt løk (sprøstekt løk i pose), rekesalat, sur-søt saus, ketchup, chiliketchup, sennep, Anonymous poster hash: 412fc...936 Og agurkmiks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
King in the North Skrevet 29. mai 2014 #7 Del Skrevet 29. mai 2014 Og potetsalat med purreløk smaker himmelsk til både pølser og annen grillmat. Rema har den, eller du kan lage selv Anonymous poster hash: 412fc...936 Purre er så j****g godt, haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 29. mai 2014 #8 Del Skrevet 29. mai 2014 Agurkmix, remulade, majones. Ris, pasta, coscos. Øl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #9 Del Skrevet 29. mai 2014 Purre er så j****g godt, haha Ja Og bacon! Surr baconremser rundt pølsene og grill i vei! Når kan jeg komme? Anonymous poster hash: 412fc...936 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #10 Del Skrevet 29. mai 2014 Jeg lager potetsalaten selv, og ja, den er med purre Bacon, kanskje ikke så dumt, dersom jeg finner noe billig. Men skal grille rundt 60 pølser, så blir litt dyrt med bacon på alle sammen. Anonymous poster hash: f8ce7...beb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #11 Del Skrevet 29. mai 2014 Jeg lager potetsalaten selv, og ja, den er med purre Bacon, kanskje ikke så dumt, dersom jeg finner noe billig. Men skal grille rundt 60 pølser, så blir litt dyrt med bacon på alle sammen.Anonymous poster hash: f8ce7...beb Det høres nydelig ut med hjemmelaget Du kan velge å lage kun en del av de med bacon på. Handler du i Sverige, får du svært rimelige pakninger med tynne baconskiver. Anonymous poster hash: 412fc...936 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #12 Del Skrevet 29. mai 2014 Det er også lurt å ha forskjellige pølsetyper (noen foretrekker kyllig/ kalkunpølser og andre foretrekker pølser med svinekjøtt) Da passer jo baconet kanskje best på de pølsene med svin? Anonymous poster hash: 412fc...936 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #13 Del Skrevet 29. mai 2014 Ja, det var ikke dumt det heller. Tenkte på ostepølser også, men det blir vel svindyrt, kanskje... Skal titte litt i butikken og kommer meg dessverre ikke til Sverige da. Anonymous poster hash: f8ce7...beb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #14 Del Skrevet 29. mai 2014 Ja, det var ikke dumt det heller. Tenkte på ostepølser også, men det blir vel svindyrt, kanskje... Skal titte litt i butikken og kommer meg dessverre ikke til Sverige da.Anonymous poster hash: f8ce7...beb Rema har nokså rimelige kalkun- eller kyllingpølser med ost, som er nyyyydelige! Storpakning bacon får du vel også rimelig på Rema e.l. Anonymous poster hash: 412fc...936 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pheel Skrevet 29. mai 2014 #15 Del Skrevet 29. mai 2014 Jeg liker finkuttet rå løk, mais, revet ost, både sterk og søt sennep og ketchup på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #16 Del Skrevet 29. mai 2014 Rema har nokså rimelige kalkun- eller kyllingpølser med ost, som er nyyyydelige! Storpakning bacon får du vel også rimelig på Rema e.l. Anonymous poster hash: 412fc...936 Det er merket Solvinge jeg har smakt nydelige kalkun og kyllingpølser (både med og uten ost) fra Rema av. Her er en test med Solvinge-pølser (men denne er uten ost) http://www.klikk.no/helse/kosthold/tester/article581325.ece Anonymous poster hash: 412fc...936 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berit Skrevet 29. mai 2014 #17 Del Skrevet 29. mai 2014 Mmmm, mange gode forslag. Ok men hvis man serverer pølse i brød/lompe, så er det helt naturlig å servere annet tilbehør også?hva med en potetsalat?Anonymous poster hash: f8ce7...beb Potetsalat er jo kjempe godt å ha som tilbehør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå