AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #1 Skrevet 29. mai 2014 Jeg har kun vært i ett forhold, i veldig mange år (over 15 år) men er nå singel. Jeg føler meg totalt mistet i forhold til 'hvordan i all verden møte en ny en dag?' For meg var eksen drømmemannen, sammenligner alle med han, så ser for meg at jeg ender som en gammel og innskrumpet dame mens jeg gråter over eksen jeg aldri fikk tilbake. Hvordan er verden egentlig der ute for dere single? Er det lett å møte noen? Er markedet stort? Og hvordan traff dere hverandre? Anonymous poster hash: 20399...866
Samosa Skrevet 29. mai 2014 #2 Skrevet 29. mai 2014 Møtte kjæresten min på byen, faktisk. Begge var edru også satt vi og lo av alle de fulle idiotene rundt oss. Han spurte om nummeret mitt da jeg måtte dra også begynte vi å snakke. Det ene førte til det andre og i dag er vi sammen Sender deg en god klem!
Sapree Skrevet 29. mai 2014 #5 Skrevet 29. mai 2014 Skjønner hvordan du har det, men det blir bedre Har selv funnet en flott mann, håper han er mer drømmemann enn eksen..Traff ham ute på ett salsa sted, vi begge danser salsa så det er knall å ha samme interesse :D
_Aries Skrevet 29. mai 2014 #6 Skrevet 29. mai 2014 Møttes på byen vi også, begge var veldig godt i siget..Ganske trangt utestedet vi var på så var det noen som gikk rett på meg, så jeg mistet balansen, og falt rett i fanget hans. Vi ble skilt senere på kvelden og gikk en stund uten å ha kontakt, fordi vi glemte å spørre om telefonnr. Men etter en liten stund tikket det inn en mld på facebook. Vi snakket litt, møttes ofte.. og i dag er vi samboere!
Anglofil Skrevet 29. mai 2014 #7 Skrevet 29. mai 2014 Jeg traff min via nettdating. Å finne kjæreste uten nettdating var for meg bare å glemme. Mvh Yvonne 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #8 Skrevet 29. mai 2014 Vi ble sammen mens vi begge gikk på VGS for 12 år siden. Anonymous poster hash: 5f856...57b
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #9 Skrevet 29. mai 2014 Datingside Anonymous poster hash: 4a351...be7
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #10 Skrevet 30. mai 2014 Jeg traff min via nettdating. Å finne kjæreste uten nettdating var for meg bare å glemme. Mvh Yvonne Hmm, hvorfor det? Bare nysgjerrig, for du virker jo absolutt som en oppegående og flott jente etter hva jeg har lest av deg her inne, kan liksom ikke skjønne at du kan være den som sliter mest med å få en kjæreste akkurat Anonymous poster hash: 7f66e...30d 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #15 Skrevet 30. mai 2014 Møtte han på fest hjemme hos han. Jeg hadde da kjæreste, så jeg var absolutt ikke på utkikk og følte heller ikke noe spesielt for han da. Møttes jevlig etter den festen. Han hadde allerede fått øynene opp for meg, og etter hvert så klare jeg ikke tenke enn på andre enn han. Først da skjønte jeg at jeg ikke hadde det optimalt der jeg var, men i stede helt greit. Vil absolutt ikke anbefalle noen å hopp fra en til en annen for det var mye følelser, frem og tilbake og skyldfølelse for han som ble forlatt. For meg var gresset absolutt grønnere på den andre siden, og jeg angrer ikke ett sekund. Nå er jeg i et forhold det jeg har deilig sex, får orgasmer for første gang i mitt liv og vi kan snakka om absolutt alt! Beste avgjørelsen i mitt liv :-) Vil anbefalle TS å bli kjent med potensiell kjæreste først, ikke stress, la det skje naturlig og alltid lytt etter hjerte! NB! Det hjelper ikke å sitte hjemme alene å sture, men må være der det er andre folk osv for å kunne møte noen ;-) Lykke til!Anonymous poster hash: f5265...755
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #16 Skrevet 31. mai 2014 ...flereAnonymous poster hash: f5265...755
Gjest Kvinneline Skrevet 31. mai 2014 #17 Skrevet 31. mai 2014 Grillfest via kjente venner. Han var med en kompis, jeg med ei venninne
Blådiamant Skrevet 31. mai 2014 #19 Skrevet 31. mai 2014 Vi møttes på VGS. Kom fra helt forskjellige steder og fikk mer kontakt da han byttet over til min klasse. Synes selv det virker fantastisk teit at jeg var så heldig å møte den rette i så ung alder, men idag er vi gift
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #20 Skrevet 31. mai 2014 Var innom ene kompisen min sitt vors, jeg skulle jobbe dagen etterpå og kunne derfor ikke drikke. Den kjekkeste gutten spurte om jeg kunne være så snill og kjøre han til byn. Morsomste kjøreturen jeg har hatt, dagen etterpå addet han meg på facebook og da var det gjort Anonymous poster hash: 76ead...90e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå