Gjest Kv84 Skrevet 29. mai 2014 #1 Skrevet 29. mai 2014 (endret) Hvor i Oslo utenom hundeområdet i Frognerparken er det mulig å møte andre hunder? Endret 29. mai 2014 av Kv84
Rainbow Skrevet 29. mai 2014 #3 Skrevet 29. mai 2014 Det er ti friområder i Oslo for hunder. Her er en oversikt på kommunens nettsider! Selv syns jeg Ola Narr er veldig koselig, for der har jeg bare møtt snille hunder. På Ekeberg og i Frognerparken har det vært flere agressive. Men det er jo tilfeldigheter, selv om jeg synes at folk som vet de har hunder som utagerer bør være forsiktige med å ta dem med på friområder. Skraperudtjern er også veldig koselig, men er ikke alltid hunder der.
Gjest Kv84 Skrevet 29. mai 2014 #4 Skrevet 29. mai 2014 Det er ti friområder i Oslo for hunder. Her er en oversikt på kommunens nettsider! Selv syns jeg Ola Narr er veldig koselig, for der har jeg bare møtt snille hunder. På Ekeberg og i Frognerparken har det vært flere agressive. Men det er jo tilfeldigheter, selv om jeg synes at folk som vet de har hunder som utagerer bør være forsiktige med å ta dem med på friområder. Skraperudtjern er også veldig koselig, men er ikke alltid hunder der. Så flott, fant området så ikke alt for langt unna her vi bor.
murray Skrevet 29. mai 2014 #6 Skrevet 29. mai 2014 Vi har vært endel på Ekeberg, men har ikke opplevd aggressive hunder (enda).
Gjest Kv84 Skrevet 29. mai 2014 #7 Skrevet 29. mai 2014 Kanskje jeg møter noen herfra da, det hadde vært koselig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå