Gjest snoopy_93 Skrevet 29. mai 2014 #1 Skrevet 29. mai 2014 Hvor lenge har din kastrerte katt vært borte? Om den har vært borte noen gang da.. Jeg har en katt hos mamma og pappa som er kastrert. Han bruker vanligvis ikke å være borte i lengre enn ett døgn eller to, men nå har han vært borte siden Fredag.. Tror dere det er noe håp? Har vært ute og ropt på han i hele kveld uten så mye som et lite pip.. Håper så sårt at han kommer hjem! Orker ikke å miste en katt til dette året.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #2 Skrevet 29. mai 2014 En gang var den ene katten min borte i ca 1 uke. Satte opp lapper, men hvis ikke noen hadde sett lappen så kunne hun nok sittet der mye lenger. Hun hadde klatret opp i et høyt tre og kom seg ikke ned igjen. Så det kan jo være noe slikt som har skjedd. Katter er jo ofte nysgjerrige og kan bli innelåst et sted eller sette seg fast. Håper han kommer til rette Anonymous poster hash: 9a9c5...01f
Gjest Evans Skrevet 29. mai 2014 #4 Skrevet 29. mai 2014 Den katten vi hadde før, en kastrert hannkatt, var borte 14-dagers tid. Forsvant etter å ha blitt påkjørt, men kom tilbake etterhvert. Håper katten kommer tilbake!
Gjest snoopy_93 Skrevet 29. mai 2014 #5 Skrevet 29. mai 2014 Hun ene naboen hadde sett han natt til lørdag da han var vilt opptatt med å jage kattungen deres opp i et tre.. De måtte hente ned katten sin på lørdags morgen. Dumme pusen min. Samboeren hennes er helt sikker på at han hadde sett katten vår på søndag også. Han er en liten pinglepus som er redd for alt som lager høy og "uventet" lyd som f.eks torden - noe det var på fredag. Satser på at han kommer til rette snart!
maria b Skrevet 29. mai 2014 #6 Skrevet 29. mai 2014 Min er fortsatt borte. Forsvant forrige mandag.. Uff, jeg har fulgt med på alt du har skrevet om katten din den siste uka. Jeg synes veldig synd på deg. Håper du snart får en visshet i hva som har skjedd. Da storepus hos oss ble påkjørt og drept, gikk det nesten en uke før vi fikk det bekreftet. Jeg synes det var fryktelig trist at han var død, men samtidig lettet over at jeg visste hva som var skjedd. Det verste var tiden da jeg ikke visste hvor han var. Den samme pusen var en gang tidligere sperret inne i en bod. Vi fant ham etter ti dager. Skrekken min var at det skulle skje igjen på sommerstid.
Fame Skrevet 29. mai 2014 #7 Skrevet 29. mai 2014 Hun ene naboen hadde sett han natt til lørdag da han var vilt opptatt med å jage kattungen deres opp i et tre.. De måtte hente ned katten sin på lørdags morgen. Dumme pusen min. Samboeren hennes er helt sikker på at han hadde sett katten vår på søndag også. Han er en liten pinglepus som er redd for alt som lager høy og "uventet" lyd som f.eks torden - noe det var på fredag. Satser på at han kommer til rette snart! Bra folk ser han da. Ingen har sett min pus på flere uker
Gjest snoopy_93 Skrevet 29. mai 2014 #8 Skrevet 29. mai 2014 Bra folk ser han da. Ingen har sett min pus på flere uker Kjenner til den følelsen. Har/hadde en katt der jeg bor og han har vært borte i snart 11uker og ingen har sett han..
Gjest snoopy_93 Skrevet 29. mai 2014 #9 Skrevet 29. mai 2014 Det ble gjensynsglede i heimen når pus plutselig dukket opp fra intet! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå