minnie28 Skrevet 28. mai 2014 #1 Skrevet 28. mai 2014 hei! Jeg har endelig bestemt meg for å kjøpe meg en hund! Jeg tror valget faller på en Papillon, men er litt usikker. Jeg har god plass, en stor hage, og masse muligheter til å gå på fine turer. Jeg ønsker å få en trofast venn, og vil bruke mye tid på han. Har lest at en papillon er flink på lydighet og agility, og dette er noe jeg har lyst til å holde på med! Vurderer å kunne melde på hunden min i agility konkuranser om dette går Jeg har aldri hatt en hund, men har passet på naboen sin. Jeg er villig til å legge inn mye arbeid og omsorg! Jeg har en trivelig liten katt i tilegg, som jeg håper han kan omgås med. Katten er vandt med hund.. er papillon en hund du kan anbefale til meg? og vet du om en kennel som skal ha valper i sommer? eller anbefaler du en annen hunderase? håper noen vil være så snille å svare
Kaylee Skrevet 29. mai 2014 #2 Skrevet 29. mai 2014 hei! Jeg har endelig bestemt meg for å kjøpe meg en hund! Jeg tror valget faller på en Papillon, men er litt usikker. Jeg har god plass, en stor hage, og masse muligheter til å gå på fine turer. Jeg ønsker å få en trofast venn, og vil bruke mye tid på han. Har lest at en papillon er flink på lydighet og agility, og dette er noe jeg har lyst til å holde på med! Vurderer å kunne melde på hunden min i agility konkuranser om dette går Jeg har aldri hatt en hund, men har passet på naboen sin. Jeg er villig til å legge inn mye arbeid og omsorg! Jeg har en trivelig liten katt i tilegg, som jeg håper han kan omgås med. Katten er vandt med hund.. er papillon en hund du kan anbefale til meg? og vet du om en kennel som skal ha valper i sommer? eller anbefaler du en annen hunderase? håper noen vil være så snille å svare Papillon er nok en rase som funker for deg. Bare husk at de, som andre små hunder kan være skjøre, så du må være forsiktig om du for eksempel har barn på besøk. Kjøp noe agility-utstyr og tren han/henne i hagen Husk at du må behandle papillonen som en bikkje, for den er like mye bikkje som en svær boxer. Trenger en fast og bestemt leder (med mye kjærlighet å gi etter trening og vanlig disiplin ). Lykke til med adopteringen!
minnie28 Skrevet 29. mai 2014 Forfatter #4 Skrevet 29. mai 2014 Papillon er nok en rase som funker for deg. Bare husk at de, som andre små hunder kan være skjøre, så du må være forsiktig om du for eksempel har barn på besøk. Kjøp noe agility-utstyr og tren han/henne i hagen Husk at du må behandle papillonen som en bikkje, for den er like mye bikkje som en svær boxer. Trenger en fast og bestemt leder (med mye kjærlighet å gi etter trening og vanlig disiplin ). Lykke til med adopteringen! Takk for svar skal huske på dette!
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #5 Skrevet 29. mai 2014 Dette er en herlig hund og ikke nødvendigvis en sofabikkje. Den tåler mye mer. Min er med både i skogen og på fjellet.Anonymous poster hash: 3dda4...e39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå