Gå til innhold

Beståttgaranti ved teoritentamen.no

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Består så og si alle, men sto ikke på teorilappen… likevel mener de alle som består 5 prøver på rad pluss skiltprøve skal stå på teorien.. noen med erfaringer? Lurer på om jeg skal ta sjangsen på det fredagen……….. :buss:

Anonymous poster hash: 25eea...6f3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke du er sikker om du står 5 prøver med 7 feil alle gangene..

Tar du imidlertid 5 på rad med null feil så vil jeg påstå du er sikker.

Anonymous poster hash: c8836...e5d
Skrevet

Jeg skal også ta den på fredag!:-) jeg bruker nesten bare teoritentamen.no, leser litt gjennom boka på de tingene jeg er usikker på. Har nå bestått 8-9 ganher på rad tror jeg, med 2-5 feil så jeg føler meg trygg. Men jeg synes det var lurt å lære seg alle skiltene før jeg begyne på testen, skilt-testen har jeg bestått nesten 30 ganger, og den andre prøven 25 ganger tror jeg. Skal bli spennende på fredag! Masse lykke til!!:-)

AnonymBruker
Skrevet

Må vente til ferietid 2 uken i juli, trafikkstasjonen holder lukket for teori fredager.. lykke til til deg over, kanskje du kan fortelle om spørsmål du fikk ?

Anonymous poster hash: 25eea...6f3
Gjest alegria
Skrevet

Jeg bestod med hjelp av teoritentamen.no. Og litt lesing. Men husk, når du registrerer deg første gang MÅ du huske å skrive inn fødselsnummer(?) og lignende (dette står under vilkår). Dette må gjøres første gang du logger inn, ellers får du ikke pengene igjen. Tror det er mange som ikke tenker over den delen. Men jeg bestod teorien etter å ha øvd meg et par dager der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...