Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

1. Han eller hun er kontrollerende.

2. Viser ingen interesse av hva du forteller, selv om du er entusiastisk og engasjert når du snakker.

3. Har ingenting å snakke med han om.

4. Vedkommende sitter ofte på mobilen, hvis dere for eksempel er ute og spiser på en koselig restaurant.

5. Sender deg sjeldent meldinger. Og du får alltid korte, kjedelige svar tilbake hvis du sender først.

6. Vært utro.

7. Sier rett ut at du er dum fordi du sier noe som er feil ifølge han. (Noe som skjedde i dag med meg..)

8. Ikke er empatisk.

9. Respektløs.

10. Dårlig til å vise at han faktisk bryr seg om deg.

11. Tar deg for gitt.

12. Vil ikke at du skal flytte inn hos han siden han liker best å være alene.

Dette er altså litt av hvordan min kjæreste er. De dårlige sidene.. Sikkert flere punkter han har, men gidder ikke skrive opp en hel liste. Er dette grunn nok til å gjøre det slutt? Dette er min første kjæreste, så er ganske uerfaren. Vet ikke hva som er bra det ute, om det finnes noe bedre.. Jeg er forresten 22 år.

Anonymous poster hash: 4d59f...555

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvorfor er du sammen med han?

Det er helt klart at det er bedre å være singel enn å være sammen med en som har alle de punktene.

Jeg ventet på et spm nederst om hvilke av disse punktene som var dealbreaker, ikke at en mann har alle disse.

Endret av Mynona
AnonymBruker
Skrevet

JA!

Allerede etter å ha lest punkt 1, kom jeg frem til svaret...

Anonymous poster hash: 967e8...16a
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er du sammen med han?

Fordi jeg er redd for å være alene. Har ikke så mange nære venner, jeg koser meg i de gode stundene vi har sammen, er bare de dårlige stundene som er kjipe :(

TS

Skrevet

Eh, ja.

Skrevet

Hadde ikke nølt engang.

Skrevet

Fordi jeg er redd for å være alene. Har ikke så mange nære venner, jeg koser meg i de gode stundene vi har sammen, er bare de dårlige stundene som er kjipe :(

TS

Vet du hva? Det er helt fantastisk å være alene! Spesielt hvis du sammeligner med å være sammen med en sånn drittsekk som du er sammen med.

Uansett - det er ikke farlig å være alene. Du kommer til å ha det mye bedre uten en fyr som skal trykke deg ned sånn som det der. Du skal være lykkelig, ikke være sammen med noen fordi du ikke tør å være alene.

Skrevet (endret)

(....)

6. Vært utro.

(..)

9. Respektløs.

(...)

Dette er altså litt av hvordan min kjæreste er. De dårlige sidene.. Sikkert flere punkter han har, men gidder ikke skrive opp en hel liste. Er dette grunn nok til å gjøre det slutt? Dette er min første kjæreste, så er ganske uerfaren. Vet ikke hva som er bra det ute, om det finnes noe bedre.. Jeg er forresten 22 år.

Det er de dårlige sidene ja, men veier de opp for de gode? Selv om din det er din første kjæreste så gir det han ingen rett til å være utro, la deg flytte inn eller være respektløs ovenfor deg. OM det finnes bedre ja, girl, that I can promise.

TS

Kjenner meg veldig igjen, men det blir bedre. Du vil ikke bare føle deg mye bedre men også fri (ironisk). Du står da med åpne armer til å gjøre nøyaktig hva du vil. Jeg har få venner, en eks som var utro og bodde i en fremmed stat med foreldre i et annet land. Jeg klarte meg helt fint, og sitter i dag med en ny mann som er ca 10x bedre enn forrige. Du kan selvfølgelig kose deg i de fine stundene, men spør deg selv: Er det viktig å bli respektert? Nei? Nei, da blir du, enkelt så greit. Han er i mine øyne en drittsekk og du fortjener bedre.
Endret av dillyduzit
Skrevet

Ett ord: JA!

Gjest brutal_mann
Skrevet

TS

Du er nok fanget i en virkelighet der du tror at du har det fint, for det hender jo av og til at du ikke har det vondt. Høres det fornuftig ut? At det er faktisk slik din hverdag er? At du biter tennene sammen hele tiden og bare venter på neste lyspunkt fordi det føles så bra?

Det blir litt som torturmetoden waterboarding. Du får ikke puste og bare venter med smerte og lengsel etter å få puste igjen. Når du da endelig får trukket pusten så er det en lettelse uten like. Og i et kort øyeblikk føles alt fantastisk. Høres det ut som ditt liv?

• Liker 2
Skrevet

Alt det der i en og samme person? Ja, uten tvil.

AnonymBruker
Skrevet

Det er de dårlige sidene ja, men veier de opp for de gode? Selv om din det er din første kjæreste så gir det han ingen rett til å være utro, la deg flytte inn eller være respektløs ovenfor deg. OM det finnes bedre ja, girl, that I can promise.

Hvordan kan slike forferdelige negative sider være mulig å veie opp med gode? Ingen fortjener å bli behandlet på en slik måte. Det finnes alt for mange snille og gode menn til at man skal måtte forholde seg til slike.

Anonymous poster hash: c3817...b83

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke hva som er bra det ute, om det finnes noe bedre.. Jeg er forresten 22 år.Anonymous poster hash: 4d59f...555

Vel, vil anta at 90% av alle menn har bedre egenskaper enn han her...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er kosete og morsom. Vi har det morsomt når vi får det morsomt. Vi har en intern humor ingen kan forstå. Det er det jeg liker med dette forholdet. At vi kan le av helt rare ting og...Eh ja, og lage middag sammen og se på filmer og serier sammen.

TS

Skrevet

Han er kosete og morsom. Vi har det morsomt når vi får det morsomt. Vi har en intern humor ingen kan forstå. Det er det jeg liker med dette forholdet. At vi kan le av helt rare ting og...Eh ja, og lage middag sammen og se på filmer og serier sammen.

TS

Det du beskriver der, er noe som er i de aller fleste forhold. Det er ingen grunn til å bli.

Hvorfor vil du være sammen med en som har vært utro og ikke respekterer deg? Beklager, men disse to punktene har brent seg inn og jeg klarer ikke å gi slipp før du gir meg et godt svar. Jeg kunne fortalt deg hele historien min og du vil skjønne hvorfor jeg spør.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det du beskriver der, er noe som er i de aller fleste forhold. Det er ingen grunn til å bli.

Hvorfor vil du være sammen med en som har vært utro og ikke respekterer deg? Beklager, men disse to punktene har brent seg inn og jeg klarer ikke å gi slipp før du gir meg et godt svar. Jeg kunne fortalt deg hele historien min og du vil skjønne hvorfor jeg spør.

Fordi han gir meg oppmerksomhet ingen andre gjør. Jeg har aldri opplevd noe ordentlig forhold før. Kan ikke kalle det ordentlig heller da, men.. Jeg bare elsker den nærheten, intimiteten osv... Er så redd for at jeg ikke finner noen andre. Derfor holder jeg på han her enda, siden jeg kommer sikkert til å få lavere selvtillit og selvbilde når jeg ikke hører noen si jeg er fin i dag, søt osv...

TS

Gjest brutal_mann
Skrevet

TS

Kan du være snill og lese mitt første svar til deg, og så svare på det?

Skrevet

Eh, jaa! Og det KJAPT! Ikke sløs bort mer tid på en person som ikke respekterer deg og har vært utro! En fyr du kan lage mat med, se filmer og serier med, ha en intern humor med, og kose med kan du uansett finne i en haug andre gutter, som faktisk respekterer deg. Så kjære deg, kom deg vekk.

AnonymBruker
Skrevet

2. Viser ingen interesse av hva du forteller, selv om du er entusiastisk og engasjert når du snakker.

3. Har ingenting å snakke med han om.

4. Vedkommende sitter ofte på mobilen, hvis dere for eksempel er ute og spiser på en koselig restaurant.

5. Sender deg sjeldent meldinger. Og du får alltid korte, kjedelige svar tilbake hvis du sender først.

6. Vært utro.

7. Sier rett ut at du er dum fordi du sier noe som er feil ifølge han. (Noe som skjedde i dag med meg..)

8. Ikke er empatisk.

9. Respektløs.

10. Dårlig til å vise at han faktisk bryr seg om deg.

11. Tar deg for gitt.

Overskriften og hovedinnlegget sier egentlig at du vet at du bør dumpe han.

Hvorfor gjør du ikke det?

Anonymous poster hash: 967e8...16a

Skrevet

Ingen er perfekte, men skulle jeg listet opp de mindre positive sidene ved min kjæreste så hadde listen sett betraktlig mildere ut for å si det slik.

Alle de egenskapene hos en og samme person? nei takk!

Et par av de du lister er dumpegrunn uten noen flere negative sider for min del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...