Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

er mindre populære hos andre jenter?

Det virker som det er to grupper: de som er pene og samtidig er selvsikre, utadvendte og omsorgsfulle, som ALLE vil ha. Og så de som er pene, men samtidig har personlighetstrekk som gjør at hun ikke er helt "miss perfect", som INGEN vil ha.

Hva tror dere?

Anonymous poster hash: cbd0d...7f4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor lurer du på dette?

Hva med å bare være seg selv og drite oppi utseende. Da tror jeg du får et mye rikere liv på så mange måter. Ikke minst vil du få mulighet til å møte noen som er interessert i DEG og ikke KUN av utseende.

Anonymous poster hash: 47f67...70d
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare en observasjon. Spør om flere

Hvorfor lurer du på dette?

Hva med å bare være seg selv og drite oppi utseende. Da tror jeg du får et mye rikere liv på så mange måter. Ikke minst vil du få mulighet til å møte noen som er interessert i DEG og ikke KUN av utseende.

Anonymous poster hash: 47f67...70d

Spør ikke hva man skal gjøre for å få et rikt liv, det er bare en observasjon jeg har som jeg lurer på om det ligger noe i.

Anonymous poster hash: cbd0d...7f4
Skrevet

Jeg har ikke venninner basert på deres utseende, men basert på deres personlighet. Hvorvidt de er pene eller ei er høyst subjektivt og du får sikkert ulike svar av ulike personer.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har hørt enkelte jenter klage over at "alle" andre jenter hater dem.

Har hørt fra en venninne som jeg vil si er over snittet pen at hun aldri blir ansatt hvis hun er på et jobbintervju hvor det er en kvinnelig sjef. Hun mener at det er fordi andre kvinner ikke tåler at hun er så pen, at de føler seg truet på en måte.

Jeg personlig bryr meg ikke om hvordan venninner ser ut, det er kjemien som er det viktige for meg der. Jeg vil si jeg er midt på treet selv og det kan jo være interessant å gå på byen med venninner som er supervakre, men jeg er heldigvis såpass trygg på meg selv at jeg tåler å bli sittende i et hjørne mens venninnene mine blir sjekket opp :P

Anonymous poster hash: 21138...eb7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om hvordan mine venninner ser ut, det er ikke det som teller. Men det stemmer nok at det er noen jenter som lett føler seg truet av jenter de anser som penere enn seg selv og derfor ikke vil ha de i vennekretsen sin

Anonymous poster hash: 7b7b7...f2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...