AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #1 Skrevet 28. mai 2014 Styret litt med en fyr i høst, det ble ikke noe mer. Han ville ikke ha forhold. Så driver han med en sport som jeg også har begynt med. han spurte om vi skulle gjøre dette sammen for en tid tilbake og jeg spurte her om dagen om vi skulle gjøre det. Da foreslo han nærmere helga. Sendte han en melding nå og spurte om fredag, han har lest den men ikke svart.. Synes dette er meget merkelig.. Hva tenker dere? Var jo i utgangspunktet han som spurte først.. Anonymous poster hash: 80927...49c
Gjest Kvinneline Skrevet 28. mai 2014 #2 Skrevet 28. mai 2014 Kanskje han åpnet melding, ikke fikk tid til å svare der og da, og deretter ble det glemt? Send han en ny og hør om det blir noe av treninga. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #3 Skrevet 28. mai 2014 Det er vel ikke så merkelig. Kanskje han ikke har planene helt klare for torsdag og fredag, eller ting har kommet i veien, eller han bare trenger litt tid før han kan svare (kanskje han er opptatt) osv Du har nettopp spurt, var det slik? Anonymous poster hash: 1925e...c48
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #4 Skrevet 28. mai 2014 TS her: Han leste meldinga for 1,5 timer siden. Anonymous poster hash: 80927...49c
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #5 Skrevet 28. mai 2014 Du virker litt needy når du synes det er rart at noen ikke svarer deg etter å ha lest meldingen din. Hvorfor er du avhengig av å gjøre dette med han? Du bør granske deg selv og dine motiver. Ikke vær avhengig av han. Dette vil hjelpe deg til å få en mye mer harmonisk hverdag. Anonymous poster hash: 68915...5ce 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #6 Skrevet 28. mai 2014 Kanskje han blir stressa når du tar initiativet, fordi han tenker at du nå tror at det kan bli noe alikevel eller noe sånt? Kanskje han fortsatt er opptatt, så han ikke får svart før sent i kveld eller imorgen? Kanskje han holder dagen åpen for å se om det dukker opp noe bedre, hvis ikke - vil han gjerne trene med deg. Kanskje han gikk tom for strøm på tlf og ikke har fått svart pga det, må ha lader først. Noen forslag Anonymous poster hash: 8348b...23e
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #7 Skrevet 28. mai 2014 Hvis jeg er veldig opptatt med noe så kan jeg finne på å lese men ikke svare, tenker at jeg skal svare straks men som regel glemmer jeg det og kommer på det flere timer etterpå. MEN når jeg har likt en fyr så har ingenting kommet i veien for å svare. Anonymous poster hash: ce758...434 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #8 Skrevet 28. mai 2014 TS her: Han leste meldinga for 1,5 timer siden. Anonymous poster hash: 80927...49c Ok. Han kan være opptatt, og det kan hende at han vil vente med å svare til han er ferdig med det som han holder på med. Han kan sove, for det vi vet. Anonymous poster hash: 1925e...c48
Gjest Nightwich Skrevet 28. mai 2014 #9 Skrevet 28. mai 2014 1, 5 time er ikke mye. Du må jo gi han litt tid. Kanskje venter han på en annen avklaring før han kan svare deg 1
Purple Diamond Skrevet 28. mai 2014 #10 Skrevet 28. mai 2014 Det hender jeg ikke svarer med en gang, hvis jeg f.eks. ikke vet sikkert hva planene mine er. Jeg hadde ikke bekymret meg enda. Går det et døgn eller mer, hadde jeg begynt å lure.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå