Gjest Inggolf Skrevet 1. juni 2014 #21 Skrevet 1. juni 2014 Byggris er ikke spesielt godt på smak, men jeg bruker det i salaten fordi det har høyt fiberinnhold, og på den måten gjør den salaten fin til middagsmat. Juanita er en klasetomat som er relativt ny i Norge. Den smaker søtt av honning og er perfekt til salat. Men dette er jo bare smak og behag. Oki, har aldri smakt byggris tror jeg. Men synes å huske at byggryn ikke var noe særlig, men ikke vet jeg hva forskjellen er. Fikk lyst å prøve oppskriften din ihvertfall De tomatene høres jo fantastiske ut! Min favorittsalat er så enkel som Cæsarsalat foresten, bare for å svare på spørsmålet i tråden her!
Gjest Ennasus Skrevet 1. juni 2014 #22 Skrevet 1. juni 2014 Lagde en salat her forleden med denne oppskrift: brokkoli vårløk rødøk reddik brekkbønner agurk salat sitronsaft salt Den falt veldig i smak for meg i alle fall
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #23 Skrevet 1. juni 2014 Min favoritt for tiden; baby leaf, vannmelon, jordbær, agurk, avocado, paprika og kikerter. Godt med dressing til, f.eks. av gresk yoghurt Anonymous poster hash: f0dcb...2c6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå