Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hvorfor er det så utrolig mange lite pene damer som har kjæreste da? Det syns jeg er skikkelig urettferdig. Jeg veier ikke 100 kg, jeg trener og passer vekten og får høre at jeg er en søt, hyggelig og skikkelig morsom person. Derfor er det frustrerende å se damer som ikke ser ut i måneskinn som får seg kjekke kjærester.. jeg skjønner det ikke!

NEI utseendet er ikke alt og jeg setter selv pris på masse andre kvaliteter som humor, trofasthet etc i en partner. Men likevel så blir vi jo tiltrukket av folk fordi de har noe ved seg som er attraktivt? Kan noen menn forklare greia?

Anonymous poster hash: dbfbf...537
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

kanskje det er noe mer personligheten din som menn ikke liker?

hadde jeg møtt en mann på feks date som sitter å klager over at alle andre styggere enn han får seg dame så hadde jeg tatt veska mi og gått :P

Anonymous poster hash: 22aba...005
  • Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Kan være fordi du tydeligvis ser ned på mennesker som er annerledes, og i dine øyne mindre pene. Du sier at utseendet ikke er alt, men du får virkelig frem at det er noe du setter høyt..

Anonymous poster hash: c7fa0...8b7
  • Liker 12
Gjest Dude91
Skrevet

hvorfor er det så utrolig mange lite pene damer som har kjæreste da? Det syns jeg er skikkelig urettferdig. Jeg veier ikke 100 kg, jeg trener og passer vekten og får høre at jeg er en søt, hyggelig og skikkelig morsom person. Derfor er det frustrerende å se damer som ikke ser ut i måneskinn som får seg kjekke kjærester.. jeg skjønner det ikke!

NEI utseendet er ikke alt og jeg setter selv pris på masse andre kvaliteter som humor, trofasthet etc i en partner. Men likevel så blir vi jo tiltrukket av folk fordi de har noe ved seg som er attraktivt? Kan noen menn forklare greia?

Hvis dama er kald og avviser 99% av alle menn fordi hun tror hun er så fantastisk, så er det vel ikke rart om hun har problemer med å skaffe seg kjæreste.

Og selvfølgelig: Karisma har mye å si. Selvtillit, omgjengelighet og karisma.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet (endret)

kanskje det er noe mer personligheten din som menn ikke liker?

hadde jeg møtt en mann på feks date som sitter å klager over at alle andre styggere enn han får seg dame så hadde jeg tatt veska mi og gått :P

Anonymous poster hash: 22aba...005

Jeg holder meg unna menn så du trenger ikke være ufin. Er du så perfekt sjøl kanskje?

Endret av MissStiles
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Kan være fordi du tydeligvis ser ned på mennesker som er annerledes, og i dine øyne mindre pene. Du sier at utseendet ikke er alt, men du får virkelig frem at det er noe du setter høyt..

Anonymous poster hash: c7fa0...8b7

Jeg ser ikke NED på folk og ber ikke om å bli ANALYSERT; jeg ba MENN forklare et fenomen jeg syns er merkelig. Spesielt siden menn på KG hele tiden skriver at de er visuelle og derfor går etter utseendet først.

Ønsker jeg å bli ANALYSERT så lager jeg en egen tråd om det.

Endret av MissStiles
  • Liker 1
Gjest Faerunpedia
Skrevet (endret)

Hvis du holder deg unna menn er det vel ikke så rart at du ikke får deg kjæreste..

Endret av Faerunpedia
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dama er kald og avviser 99% av alle menn fordi hun tror hun er så fantastisk, så er det vel ikke rart om hun har problemer med å skaffe seg kjæreste.

Og selvfølgelig: Karisma har mye å si. Selvtillit, omgjengelighet og karisma.

Fint svar! Jeg ville egentlig bare sjekke om menn her er så overfladiske som jeg har inntrykk av. Virker som veldig mange menn kun går etter utseende. Men så klart jeg vet at det varierer :)

Fins vel like mange preferanser som det fins damer. Så det finnes noen for alle.

Skrevet

Skjønner jo godt at ingen vil være sammen med deg, med de holdningene der... Og hvis du unngår menn, kan du i hvert fall ikke klage på at du ikke har kjæreste!

• Liker 10
Gjest Dude91
Skrevet

Jeg holder meg unna menn

Det er sannsynligvis her problemet ligger et eller annet sted...

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kanskje ikke som menn flest, men for meg spiller ikke utseende på kvinnen noe særlig rolle.

Bare hun er et godt menneske og ønsker seg selv og andre godt, så kan jeg bli interessert.

Anonymous poster hash: cfed7...7f7
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det er sannsynligvis her problemet ligger et eller annet sted...

Haha jeg gidder ikke akkurat nå, fordi jeg kommer til å a kjærlighetssorg resten av livet. Men hvis jeg IKKE hadde det så hadde jeg gjort noe med det.

Igjen, nå var det ikke MEG vi skulle diskutere, men GENERELT. Hvorfor virker det som menn kun går etter utseende i følge KG når virkeligheten ikke er sånn?

• Liker 1
Gjest Dude91
Skrevet (endret)

Fint svar! Jeg ville egentlig bare sjekke om menn her er så overfladiske som jeg har inntrykk av. Virker som veldig mange menn kun går etter utseende. Men så klart jeg vet at det varierer :)

Fins vel like mange preferanser som det fins damer. Så det finnes noen for alle.

Jeg ser absolutt ikke bare på utseendet hos en dame. :-) Altså, utseendet er sannsynligvis triggeren til om jeg begynner å prate med vedkommende eller ikke, men man merker jo fort om hun ikke er noe hyggelig, osv.

Apropos kjærlighetssorg... Der har jeg vært selv. Den suger.

Endret av Dude91
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kanskje ikke som menn flest, men for meg spiller ikke utseende på kvinnen noe særlig rolle.

Bare hun er et godt menneske og ønsker seg selv og andre godt, så kan jeg bli interessert.

Anonymous poster hash: cfed7...7f7

Enig :)

Det er dette som menes med uttrykket "skjønnhet kommer innenfra"

Anonymous poster hash: 5161e...675

• Liker 5
Gjest New_Girl
Skrevet

For det første så er hva man syns er attraktivt subjektivt. Og noen kilo ekstra gjør ikke kvinner automatisk uattraktivt for menn.

For det andre så betyr omgjengelighet, sjarme og generell god personlighet mye mer enn man tror, også for de som er opptatt av utseende.

Du beskriver deg selv som søt og hyggelig, men du fremstår som alt annet i denne tråden hvert fall.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Er ikke misunnelig, jeg holder meg unna menn :) Som sagt så har jeg evig kjærlighetssorg.

IGJEN: det var ikke meg vi skulle diskutere. men er jo typisk KG å mobbe og gå til personangrep..

Er nok mange av dere som er misunnelige på MEG siden jeg skal jobbe på en monkey sanctuary! Gleder meg til å møte apekattene.. han ene skal hete Knut. Blir koselig. Igjen, så har ikke det noe med saken å gjør, men sånn skriver jo dere så....

Kan dere diskutere SAK?

Jeg har ikke skrevet stygg og fet, ikke legg ord i min mund. Hvorfor står det overalt at menn kun går etter utseendet når det tydeligvis ikke stemmer? Det står her på kg, i aviser, blader, bøker. Da er det jo noen som har skrevet feil? For menn er vel ikke interessert i å være sammen med en som er pen men dum? Og dette med biologi etc tror jeg ikke på, vi lever ikke i steinalderen :fnise:

Endret av MissStiles
  • Liker 1
Skrevet

Pene kvinner blir i høyere grad ignorert fordi mange ser på dem som uoppnåelig. Paradoksalt nok gjør man heller mediokerkvinnene uoppnåelig ved at alle safer på dem. Skal også sies pene kvinner kan bli litt for pene til det punktet der det ikke er sexy lenger, men mer som dekor enn noe du vil knulle.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For det første så er hva man syns er attraktivt subjektivt. Og noen kilo ekstra gjør ikke kvinner automatisk uattraktivt for menn.

For det andre så betyr omgjengelighet, sjarme og generell god personlighet mye mer enn man tror, også for de som er opptatt av utseende.

Du beskriver deg selv som søt og hyggelig, men du fremstår som alt annet i denne tråden hvert fall.

Og du er like frekk som alltid. det er ikke meg vi diskuterer! SLUTT Å GÅ TIL ANGREP! La vær å svar om du ikke har noe konstruktivt å si. Dessuten spurte jeg menn. Er du mann???????????????????

Skrevet

Du har selvsagt rett til å mene hva du vil, og du er sikkert en attraktiv person det tviler jeg ikke på, men du har allerede klart å vise oss visse fæle uvaner du har i denne tråden. Du kommer nok til å ha det bedre med deg selv om du dropper sjalusien og stigmatiseringen av andre.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Pene kvinner blir i høyere grad ignorert fordi mange ser på dem som uoppnåelig. Paradoksalt nok gjør man heller mediokerkvinnene uoppnåelig ved at alle safer på dem. Skal også sies pene kvinner kan bli litt for pene til det punktet der det ikke er sexy lenger, men mer som dekor enn noe du vil knulle.

Ok, men kan du svare hva du ser etter i en dame da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...