Gå til innhold

Utdrikningslag - dansemuligheter i nærheten av Aker Brygge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å planlegge utdrikningslag i Oslo. Og det er ikke bare bare når man ikke er kjent i hovedstaden.

Jeg tenkte å ta en time eller noe på et dansestudio eller lignende, men jeg finner ingenting i nærheten av Aker Brygge. Det eneste normale jeg kan finne ligger for langt unna (danseløvene).

Kan noen hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har Latinroom, cubansk salsaskole. De holder til i nedre slottsgate, like ved Stortinget t-bane. Det er ikke langt fra Aker brygge. De er flinke. :) Google Latinroom så får du informasjon om dem på nettsiden deres.

Skrevet

Jeg glemte å si at jeg tenkte å danse til noe boyband musikk hun hørte på når hun var liten på 90-tallet. Så da passer det kanskje ikke så veldig godt med cubansk salsa? Men takk for tipset :)

Skrevet

Sarah, ja da kan jeg ikke hjelpe. ;)

Skrevet

Aha... Var det jeg prøvde å si, ikke Sarah.

AnonymBruker
Skrevet

Vet dette høres harry ut, men hva med poledancingkurs? Jeg var på et slikt kurs en plass like ovenfor slottet der, og hadde gruet meg sånn på forhånd. Jeg visste også at dette var veldig ulikt både forlover og hun som ble drukket ut, men det var noen andre som hadde fått gjennomslag for det. Men bra var det, for det var kjempegøy! Det var skikkelig avslappet stemning (folk hadde med vin og plastglass, og vi drakk også litt til frokost) og der var mange poler der slik at det var ikke slik at bare en danset og alle såg på. Vi ble delt inn i to grupper og så prøvde vi det vi kunne. Ikke noe utdriting eller flaut, og vi hadde på oss helt vanlig klær. Bruden fikk være med å øve hele tiden, mens vi andre byttet på. Og det var helt lette trinn også, ikke noe big deal.

Det var god stemning og alle hadde det gøy!

Anonymous poster hash: 073bc...17d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...