AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #1 Skrevet 28. mai 2014 Hvorfor finnes det ingen skriverier om dette? I Amerika kan dette gjøres lett. Er det ikke dessuten sånn at når du først har fått 3 gutter, er sjansen godt over dobbelt så stor for å få enda en gutt? Anonymous poster hash: d11b2...76a 1
Gjest Evel Skrevet 28. mai 2014 #2 Skrevet 28. mai 2014 Ja, det tror jeg. Også fordi det er grenser for hvor mange keisersnitt hun kunne ta etterhvert. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #3 Skrevet 28. mai 2014 Det virker jo svært sannsynlig, for det finnes måter å få til dette på om man har nok penger... Men tipper at Beckhams hadde saksøkt livsskiten ut av det bladet/det nettstedet som hadde turt å påstå det. Anonymous poster hash: 6c07f...e6a
Gjest Evel Skrevet 28. mai 2014 #4 Skrevet 28. mai 2014 Jeg må si at det er mer interessant at Victoria og David fortsatt holder sammen. Til tross for alle rykter og evt sidesprang han skal ha hatt. 6
Kaylee Skrevet 28. mai 2014 #5 Skrevet 28. mai 2014 *kremt kremt* Det er flere nettsteder som har skrevet om dette
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #6 Skrevet 28. mai 2014 Det er da fullt mulig å få en jente selv om en har 3 eller flere gutter fra før av. Å påstå dette, er å gå langt over streken. Anonymous poster hash: ba7b7...d20 1
Kaylee Skrevet 28. mai 2014 #7 Skrevet 28. mai 2014 Det er da fullt mulig å få en jente selv om en har 3 eller flere gutter fra før av. Å påstå dette, er å gå langt over streken. Anonymous poster hash: ba7b7...d20 Enig der, at du bryter med det som er mest sannsynlig betyr ikke at du plutselig må ha gjort det på den og den måten. Dessuten, om de gjrode det eller ikke, så er det helt ok å prøve å få en jente etter tre gutter. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #8 Skrevet 28. mai 2014 Ja det ser jeg som en stor sannsynlighet. Hun ønsket nok en jente for alt i verden og det er en mulighet når man bor i USA. Sjansen for gutt etter 3 gutter er fortsatt 50%. Men det er jo en grense på hvor mange barn man ønsker seg da, for å få jenta. Guttene blir jo nesten annenrangs tenker jeg, ihvertfall gutt nummer 3. Anonymous poster hash: f21cb...69c 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #9 Skrevet 28. mai 2014 Hvorfor finnes det ingen skriverier om dette? I Amerika kan dette gjøres lett. Anonymous poster hash: d11b2...76a Det virker jo svært sannsynlig, for det finnes måter å få til dette på om man har nok penger... Men tipper at Beckhams hadde saksøkt livsskiten ut av det bladet/det nettstedet som hadde turt å påstå det. Anonymous poster hash: 6c07f...e6a Mulig dette er en dumt spørsmål, men hvordan gjøres dette, dere påstår at dette kan gjøres lett og at det finnes flere måter for de som har penger. Så hvilken metoder er som taes i bruk? Anonymous poster hash: 1c9c6...544
Gjest Evel Skrevet 28. mai 2014 #10 Skrevet 28. mai 2014 Det er da fullt mulig å få en jente selv om en har 3 eller flere gutter fra før av. Å påstå dette, er å gå langt over streken. Anonymous poster hash: ba7b7...d20 Ja det er mulig. Allikevel er det fullt mulig at de har vasket sæd og egg.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #11 Skrevet 28. mai 2014 Jeg er jente og har 3 brødre... men mine foreldre drev ikke med utelukking av gener og slikt. Synes ikke man skal komme med utsagn uten å kunne koble det opp til hardcore-faqs. Anonymous poster hash: edc4b...92c 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #12 Skrevet 28. mai 2014 Mulig dette er en dumt spørsmål, men hvordan gjøres dette, dere påstår at dette kan gjøres lett og at det finnes flere måter for de som har penger. Så hvilken metoder er som taes i bruk? Anonymous poster hash: 1c9c6...544 I dag brukes gjerne to metoder for å velge kjønn på et barn. Preimplantasjonsdiagnostikk (PGD) og sortering av sædceller. I preimplantasjonsdiagnostikk utfører man en vanlig prøverørsbefruktning, kombinert med at de befruktede eggene blir testet genetisk for kjønnskromosomer før de blir satt tilbake i livmoren. En slik metode vil gi hundre prosent sikkerhet, og er også den mest utbredte metoden. Den kan brukes medisinsk for å unngå arvelige, kjønnsbestemte sykdommer. En annen metode er å velge kjønn før egget blir befruktet. For mennesker som er motstandere av alle former for abort, er denne metoden interessant. Men den antas bare å gi 80 prosent sikkert resultat. Teknikken går ut på at man farger sædceller med et fargestoff. Sædcellen med et y-kromosom vil ha mindre DNA i seg, og dette kan måles ved at man bruker sterkt laserlys. Anonymous poster hash: 6c07f...e6a 4
Gjest Evel Skrevet 28. mai 2014 #13 Skrevet 28. mai 2014 Jeg er jente og har 3 brødre... men mine foreldre drev ikke med utelukking av gener og slikt. Synes ikke man skal komme med utsagn uten å kunne koble det opp til hardcore-faqs. Anonymous poster hash: edc4b...92c Så er det forskjell på vanlige folk og store kjendiser.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #14 Skrevet 28. mai 2014 I dag brukes gjerne to metoder for å velge kjønn på et barn. Preimplantasjonsdiagnostikk (PGD) og sortering av sædceller. I preimplantasjonsdiagnostikk utfører man en vanlig prøverørsbefruktning, kombinert med at de befruktede eggene blir testet genetisk for kjønnskromosomer før de blir satt tilbake i livmoren. En slik metode vil gi hundre prosent sikkerhet, og er også den mest utbredte metoden. Den kan brukes medisinsk for å unngå arvelige, kjønnsbestemte sykdommer. En annen metode er å velge kjønn før egget blir befruktet. For mennesker som er motstandere av alle former for abort, er denne metoden interessant. Men den antas bare å gi 80 prosent sikkert resultat. Teknikken går ut på at man farger sædceller med et fargestoff. Sædcellen med et y-kromosom vil ha mindre DNA i seg, og dette kan måles ved at man bruker sterkt laserlys. Anonymous poster hash: 6c07f...e6a Tusen takk for svar! Har aldri lest om dette før og ble nysgjerrig på hvordan dette foregikk. Anonymous poster hash: 1c9c6...544
MissAlba Skrevet 28. mai 2014 #15 Skrevet 28. mai 2014 Klart de har det. Stod det ikke i media også for en tid tilbake?
mirama Skrevet 28. mai 2014 #16 Skrevet 28. mai 2014 Ja, det tror jeg. Det var faktisk det første jeg tenkte når jeg fikk høre at de fikk ei jente
Chien Skrevet 28. mai 2014 #17 Skrevet 28. mai 2014 Om det er tilfellet - hva så? På hvilken måte er det problematisk? 2
Gjest Idollet Skrevet 28. mai 2014 #18 Skrevet 28. mai 2014 Ja det ser jeg som en stor sannsynlighet. Hun ønsket nok en jente for alt i verden og det er en mulighet når man bor i USA. Sjansen for gutt etter 3 gutter er fortsatt 50%. Men det er jo en grense på hvor mange barn man ønsker seg da, for å få jenta. Guttene blir jo nesten annenrangs tenker jeg, ihvertfall gutt nummer 3. Anonymous poster hash: f21cb...69c Ja, de blir nok annen rank, slik som ellers i samfunnet.
Hypnotica Skrevet 28. mai 2014 #19 Skrevet 28. mai 2014 (endret) Jeg tror det ble en jente på den naturlige måten jeg. Mener å ha lest en artikkel der Victoria sa at hun nesten forventet at det ble en gutt til, så de ble veldig overrasket når det viste seg å være jente Hele familien er jo nydelig da! Endret 29. mai 2014 av Kosemose ryddet bilder pga kopirett 3
Gjest Evel Skrevet 28. mai 2014 #20 Skrevet 28. mai 2014 Så morsomt at alle barna har fått Victorias hake!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå