Hilde Skrevet 16. juni 2004 #1 Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg og sambo har to rotter som vi er fryktelig glad i, og når de (dessverre) dør snart (de er forholdsvis gamle), så kommer vi til å kjøpe oss nye. Men, jeg har også lyst på kanin! Er det noen som har erfaring med disse to dyrene sammen og som evt har noen tips? Jeg har hatt kanin før, men da ikke sammen med andre dyr, og jeg har i grunn 0 peiling.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 16. juni 2004 #2 Del Skrevet 16. juni 2004 Heisann Newt. Rotter og kaniner tror jeg ikke er noen ide og ha sammen. Rotter går igrunnen kun sammen med hverandre, sammen med andre typer dyr, vil i verste fall en rotte kunne angripe. Selv undulater kan rotter angripe og ta livet av hvis de får en mulighet. Men har du de i hvert sitt bur og passer på at de ikke er ute sammen(kaninen og rotta) så er jo dette ikke et problem. Jeg har selv to rotter og et marsvin, men passer på at de aldri er sammen. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå