Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

kjæresten min har mistet følelsene for meg og gått helt i " dørken" over situasjonen vår. Han vil at vi skal prøve å få ting til å funke, men klarer ikke å la være å bli nærmest deprimert fordi situasjonen er som den er. Det gjør at de gangene vi er sammen, er stemningen mildt sagt rar… noen som har vært i liknende situasjon? Råd? tips? Vi skal på parterapi om to uker, men jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til han i mellomtiden…..

Anonymous poster hash: 370a8...76b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen?

Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg sier "Ja det er mulig å bli forelsket igjen" så blir det nok tolket som at sjansen er god. Men det er svært få mennesker som er i stand til å granske seg selv tilstrekkelig nok til å endre tankemønsteret.

Mange tror at enten så er kjemien der ellers er den ikke. Da legger man alt opp til tilfeldigheter. Mange ganger må man selv jobbe med seg selv. F.eks det å være takknemlig for det man har kommer ikke av seg selv, det krever egeninnsats og evne til refleksjon.

Som sagt, med mindre typen din har veldig gode evner til å forstå sin egen psyke, så er vel sjansene minimale.

Anonymous poster hash: 34a37...245

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...