Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

noen som har et treningsprogram på kondis som ikke er så tungt har 2 måneder på meg til og forbedre kondisen, har lyst og trene hver dag kondis

Anonymous poster hash: 8a277...4c4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mange meninger om hva som er optimal kondisjonstrening, det avhenger sterkt av hva som er målet ditt. Hva skal du om to måneder? Er det en test, eller er det et løp du skal gjennom?

Før jeg kan si noe særlig om hva som er optimal trening må jeg vite om du skal løpe kort eller langt. Det er stor forskjell på om du skal løpe 3000 m eller halvmaraton.

Det jeg uansett kan si nå er at du ikke bør trene hver dag. Det er en bortimot sikker måte å enten

- pådra deg en belastningsskade,

- bli overtrent eller

- bli mentalt drittlei og ikke orke mer

Du bør ha minst to hviledager i uka, helst tre til å begynne med hvis ikke kondisen din er all verden på det nåværende tidspunkt.

AnonymBruker
Skrevet

det eneste jeg får karakter i gym er løpe tester osv og om 3 måneder begynner jeg på videregående og vil bare generelt bli bedre form. min form nå er ikke godt men ikke dårlig heller har trent i nesten en måned på treningstudio

AnonymBruker
Skrevet

Har du eksempel på kondisjonstrening som jeg kan ha? som ikke er så tungt

Gjest bamsemumsa
Skrevet

Gå masse i trapper! Det er god kondisjonstrening:-)

Gjest Sprettballen
Skrevet

mulig og gjøre dette programet http://www.loplabbet.no/nybegynnerprogram om til oplegg som kan brukes på treningstudio?

Kan du ikke bruke opplegget som det står på treningsstudio da?

Forskjellen er vel bare at du trener på mølle i stedet for ute?

Skrevet

Har du eksempel på kondisjonstrening som jeg kan ha? som ikke er så tungt

Effektiv kondisjonstrening skal være tungt. Eller så hjelper det ikke noe særlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...