Nuttery Skrevet 28. mai 2014 #1 Skrevet 28. mai 2014 Hei! Hvis det er noen som har gjort dette før hadde jeg satt pris på svar! Jeg skjønte egentlig ikke dette på siden deres... Jeg har i allefall: Bestilt plagget på nytt i størrelsen større slik jeg skulle registrert det som bytte, og får en sånn retur-lapp hjem i posten, også sender jeg den i retur.. Er det alt??
Dreamworld Skrevet 28. mai 2014 #2 Skrevet 28. mai 2014 Ja, det er alt og så kan du gjerne bruke posen som du mottok varene i når du sender tilbake varene
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #3 Skrevet 28. mai 2014 Hei! Hvis det er noen som har gjort dette før hadde jeg satt pris på svar! Jeg skjønte egentlig ikke dette på siden deres... Jeg har i allefall: Bestilt plagget på nytt i størrelsen større slik jeg skulle registrert det som bytte, og får en sånn retur-lapp hjem i posten, også sender jeg den i retur.. Er det alt?? enkelt som det ^^ Anonymous poster hash: f3920...b36
Nuttery Skrevet 28. mai 2014 Forfatter #4 Skrevet 28. mai 2014 Får jeg tilbake pengene på det andre kjøpet da?
cellar Skrevet 29. mai 2014 #5 Skrevet 29. mai 2014 Retur på Nelly er blitt noe forbanna rot, spør du meg..
heihei123 Skrevet 29. mai 2014 #6 Skrevet 29. mai 2014 Synes nelly er flink når det gjelder retur! Pengene kommer inn på kontoen din, men det tar 1-2 uker etter min erfaring
Nuttery Skrevet 31. mai 2014 Forfatter #7 Skrevet 31. mai 2014 Jeg har fått penger inn på konto allerede, men jeg har ikke fått retur-lappen engang? hahaha.. Har varen fortsatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå