AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #1 Skrevet 28. mai 2014 Dere som trener intervaller alene, har dere noen triks for å presse dere? Anonymous poster hash: efdf6...de6
Fjonana Skrevet 28. mai 2014 #2 Skrevet 28. mai 2014 Jeg løper ute i bakker, det i seg selv er mer motiverende enn på mølle (eller spinningsykkel om du bruker det), for da ser du på en måte enden på torturen. Ellers hører jeg på musikk med løpetakt og tar tiden for å prøve å pushe meg liiitt raskere enn forrige drag
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #3 Skrevet 28. mai 2014 Trener helst intervaller på spinningtimer. Da må jeg presse meg hardt fordi jeg ikke er alene. Skal jeg trene intervaller alene, så må det bli i bakker. Da skal jeg opp bakken før jeg får en pause. Anonymous poster hash: 0098b...651
Gjest Ung tøff mann Skrevet 28. mai 2014 #4 Skrevet 28. mai 2014 (endret) Start å jogge på flatt grunn for og så kjøre intervallene i en liten bakke, ikke altfor bratt og lang. Ikke kjør intervaller på en 3D-mølle. Endret 28. mai 2014 av Ung tøff mann
Kaylee Skrevet 28. mai 2014 #5 Skrevet 28. mai 2014 Motiverer meg selv ved å tenke på at dette gjør at jeg rett og slett blir i bedre form. Må bare ta runden en gang til, presse meg selv litt mer, for jeg kan ta en runde til og få bedre resultater. Så når jeg klarer det, så kan jeg si at.. Hey.. Jeg klarte det
Nowayback Skrevet 30. mai 2014 #6 Skrevet 30. mai 2014 Dere som trener intervaller alene, har dere noen triks for å presse dere? Anonymous poster hash: efdf6...de6 Bestem deg inne i hodet.
Gjest alegria Skrevet 30. mai 2014 #7 Skrevet 30. mai 2014 (endret) Start å jogge på flatt grunn for og så kjøre intervallene i en liten bakke, ikke altfor bratt og lang. Ikke kjør intervaller på en 3D-mølle. Hvorfor? Edit: Morsomt når folk skriver 3D-mølle Endret 30. mai 2014 av alegria 1
Nuttery Skrevet 31. mai 2014 #8 Skrevet 31. mai 2014 Jeg kjører intervaller på tredemølle. Bestemmer meg for en tid jeg skal løpe på en sett fart, eller en distanse. F.eks jeg skal løpe 12 drag av 500 meter på 12 km/t. Så hopper jeg av etter 500 meter, tar en pust i bakken, og løper 500 til. Det er helt greit. Eller jeg skal løpe 12 drag på 13.5 km/t - 1 minutt på hvert drag. Så følger jeg bare med på klokka å løper på.
Kaylee Skrevet 31. mai 2014 #9 Skrevet 31. mai 2014 Hvorfor? Edit: Morsomt når folk skriver 3D-mølle Når jeg var liten turte jeg ikke å snakke om/skrive tredemølle, for visste ikke hvordan man skulle skrive det Noen ganger trodde jeg det var to forskjellige ting Ahh, barndomstraumer.. Men seriøst, hvordan fungerer en 3D-mølle? Hmm..
Gjest Ung tøff mann Skrevet 31. mai 2014 #10 Skrevet 31. mai 2014 (endret) Hvorfor? Edit: Morsomt når folk skriver 3D-mølle Synes det er lite motiverende og løpe på en maskin, kommer seg ingen vei på en måte Klarer maks 5 min. Foretrekker intervaller ute, gjerne på en friidrettsbane. Alltid morsomt å skrive 3D-mølle, tar mindre tid også Endret 31. mai 2014 av Ung tøff mann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå