AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #1 Skrevet 28. mai 2014 Sendte en e-post et noen på FINN.no da jeg var interessert i noe av det h*n hadde til salgs... Ble enig om at h*n skulle sende i posten og jeg førte over penger. Når får jeg flere e-poster med spørsmål om jeg trenger ditt og datt. Var ikke bare en e-post, men flere... Selv om jeg prøver å være hyggelig og takke nei, så får jeg bare nye spørsmål... hvordan få slutt på dette? Anonymous poster hash: 60245...687
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #2 Skrevet 28. mai 2014 Du kan blokkere han fra din e-post. Har du fått pakken i posten som avtalt? Anonymous poster hash: 7569c...429
Gjest Evel Skrevet 28. mai 2014 #3 Skrevet 28. mai 2014 Har du fått det du kjøpte så er det vel bare å blokkere personen?
snoopypia Skrevet 28. mai 2014 #4 Skrevet 28. mai 2014 jeg hadde ett lignende problem når jeg var å så på mulige leiligheter. Jeg mailet og avtalte visning. Da jeg kom på visning takket jeg nei rett etterpå. Fyren var tydeligvis ute etter dame da jeg i etter tid fikk mail tilbake som " hurra, du er trukket ut som den heldige vinner av leiligheten, vi får det sikkert kjempekoslig"... jaha fikk 4 slike mailer. Jeg sa bare i fra at "Jeg har takket nei, ikke interessert i videre kontakt.". Kan ikke du ikke bare si " takk jeg er fornøyd med produktet jeg fikk, men ønsker ikke motta tilbud" ? Eller jo du kan blokkere....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå