Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Handlet noe hundeutstyr fra hapoo.no først i mai. Ble sendt etter 2 uker (etter mye mas på mail, fb og telefon - de lover jo levering innen 3-4 dager…). Nå har det gått over en uke siden varene ble sendt, jeg har ikke fått de. De ble ikke sendt med sporing. Butikken svarer ikke på henvendelsene mine, hverken på telefon, mail eller facebook. Jeg har forsøkt å henvende meg for og spørre om leveringstiden.

De har trukket beløpet fra kontoen min. Hvor lenge bør jeg smøre meg med tålmodighet før jeg eventuelt gjør noe? Og hva bør jeg gjøre?

Anonymous poster hash: fb202...840
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neste gang betaler du med et kredittkort, ikke et debetkort. Så slipper du at de trekker rett fra kontoen din.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Neste gang betaler du med et kredittkort, ikke et debetkort. Så slipper du at de trekker rett fra kontoen din.

Jeg handler aldri der igjen… :P Men tenkte mest på denne gangen. Men takk for tipset.

Skrevet

Jeg tenkte sånn generelt jeg da. :) Enten betale med kredittkort eller PayPal. Men sånn med denne butikken så det bare å fortsette å ringe og sende mail, før eller senere må de svare. I mellomtiden kan du google butikken og se om andre har hatt samme opplevelsen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte sånn generelt jeg da. :) Enten betale med kredittkort eller PayPal. Men sånn med denne butikken så det bare å fortsette å ringe og sende mail, før eller senere må de svare. I mellomtiden kan du google butikken og se om andre har hatt samme opplevelsen.

Takk! Ja, flere har strevd. Skal iallefall ikke handle der igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...