Gjest Siaz Skrevet 28. mai 2014 #1 Skrevet 28. mai 2014 Noen her inne som er drevne på det? Er helt nybegynner, og vil gjerne begynne. Hvordan skal jeg starte? Jeg er en aktiv og ganske stressa person, så å meditere og slikt ligger ikke enkelt for meg, for å si det sånn. Vil gjerne bruke øvelser som forebygger og "helbreder" dårlig holdning, slik at jeg blir sterkere i rygg og nakke. Tips?
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #3 Skrevet 28. mai 2014 Jeg trener yogaen i p90x. Den er dog 1,5 timer lang og ganske tung, men føler meg veldig fresh etterpå. Der er de innom alt.Anonymous poster hash: 93abc...a29
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #4 Skrevet 28. mai 2014 Det beste er å begynne på et yogakurs om du har det i din nærhet. Teknikk og pust er viktig i yoga. Du høres ut som en person som kanskje får mest ut av asthanga, som er en mer fysisk form for yoga. Der er det litt tempo også. Og du får brukt hele kroppen godt. Yoga er virkelig en helt herlig treningsform. Personlig er jeg helt avhengig av å trene yoga innimellom for å klare å holde kroppen smertefri og for å ha kontroll på holdning og pust. Jeg trener en del styrke og cardio, men å bare trene dette merker jeg gjør meg stiv. Så da må det yoga til. Det gir også en helt herlig følelse etterpå. Man puster så mye lettere og man føler seg veldig vell i sin egen kropp. Yoga Anonymous poster hash: 5cba7...620
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #5 Skrevet 29. mai 2014 Vil anbefale yogaglo.com! De har ca 2000 filma treningstimer fra et studio i Los Angeles, forskjellige typer og forskjellig vanskelighetsgrad. Veldig gode demonstrasjoner for nybegynnere også. De har to ukers gratis prøvetid, da kan du finne ut om yoga er noe for deg eller ikke. Ellers koster det ca 110kr i mnd. Myyye billigere enn yogastudio. Shit, nå høres det ut som om jeg jobber for denne nettsiden. Det gjør jeg ikke, jeg lover!!Anonymous poster hash: b1b41...a81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå