Sura Skrevet 28. mai 2014 #1 Skrevet 28. mai 2014 Ja, jeg har mest lyst på Samsung sin 65" Curved TV, men lommeboka er ikke enig. Så hva slags TV skal jeg velge? Den skal være 55" med full HD, og den må ha en del HDMI-utganger. Noen som har tips eller lenker til nylige tester?
Gjest tsejG Skrevet 28. mai 2014 #2 Skrevet 28. mai 2014 Samsung har vel tapt litt ansikt etter det avslørende FBI-programmet der de avdekket at fabrikken med forsett bruker kondensatorer av simpleste kvalitet, og plasserer disse i de varmeste områdene i TV`n slik at de kalkulert ryker etter 4-6-7 år. Selv kjøpte jeg en LG 55" for ca ett år siden, type LED smart-TV med 3D (generert i TV`n, ikke i dyre briller som du må kjøpe separat om du velger Samsung. Det fulgte forøvrig med intet mindre enn 5 stk briller med LG`n). TV`n har et mildest sagt fantastisk bilde og et hav av smartfunksjoner. Innehar 5 stk HDMI-innganger og kostet 16500.- og jeg har vært fornøyd fra dag èn. Som med alt av elektronikk er vel sikkert min TV allerede for "utdatert gammalt skrot" å regne, men nevner den nå likevel siden du etterspør valgmuligheter. Samsungen (40") jeg hadde før denne holdt i 6 år, så får man se hvor lenge LG`n holder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå