AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #1 Skrevet 28. mai 2014 Kjæresten fyller snart 30 år, vi har vært sammen i litt over et år og jeg tenker på hva jeg skal kjøpe i gave..? Jeg er helt tom for kreativitet og trenger hjelp.. Forslag? Han er en ordentlig mann så han er ikke interessert i noe "utdrikningslag-bursdag" med stripper osv, jeg har spurt og det var svaret jeg fikk Anonymous poster hash: 68dc2...d42
Spaghetti Skrevet 28. mai 2014 #2 Skrevet 28. mai 2014 Klokke? Kan få fine for ikke så alt for mye penger. Jeg har lyst på alle klokkene i verden, egentlig.
Gjest løppen Skrevet 28. mai 2014 #3 Skrevet 28. mai 2014 Hva med opplevelse som dere kan dele? feks konsertbilletter, en tur et eller annet sted, noe innenfor hans interesse?
skruf Skrevet 28. mai 2014 #4 Skrevet 28. mai 2014 Da mannen min nettopp hadde "runddag" så inviterte jeg familien og vennene hans her hjemme på tapas og god drikke. Ble en kjempefin kveld med god stemninig uten rølpefyll Jeg bestilte tapas/catering siden vi ble endel gjester. Kanskje festen i seg selv kan være gave fra deg? Hvis du vil kjøpe gave så kommer det jo an på hvilken type han er og hva han liker. Gaver mannen min har fått av meg er; klokke, bunadskniv, klær, tivoliradio, slips av bra merke, playstation...
Timza Skrevet 28. mai 2014 #5 Skrevet 28. mai 2014 Spander helgetur med hotell på en koselig og romantisk sted. På hotellet så gir du han klippekort til diverse goder han kan dra nytte av mens dere er der.
Chloe- Skrevet 28. mai 2014 #6 Skrevet 28. mai 2014 Spander helgetur med hotell på en koselig og romantisk sted. På hotellet så gir du han klippekort til diverse goder han kan dra nytte av mens dere er der. Enig i dette, men uten klippekortet. Bare gjør de deilige tingene uoppfordet. 1
Timza Skrevet 28. mai 2014 #7 Skrevet 28. mai 2014 (endret) Enig i dette, men uten klippekortet. Bare gjør de deilige tingene uoppfordet. Tingene på klippekortet kan jo f.eks være fantasier hun vet han f.eks har snakket om, eller nye ting de aldri har testet som hun har ramset opp. Kan være en fin icebreaker for å få det til å være litt spesielt uten at temaet på en måte må taes opp og snakkes om før det skjer. Et annet alternativ er jo å lage en liste på 5 ting f.eks, eller temaer der han velger en av dem som gjeldende for fredagen og en annen ting for lørdagen. *Submissiv - Hun lystrer og gjør det han spør om, eller befaler. *Domina - Hun skal styre og gi han gleder basert på hennes ideer og tanker. *Farlig - De prøver å ha hyrdestunder på områder hvor det kan merkes. Heftig kyssing i heisen eller lett lek i svømmebassenget osv. Er det et klippekort med kyss, massasje, blowjob og doggystyle så er jeg enig, da er det like greit å bare gjøre dem uoppfordret. Endret 28. mai 2014 av Timza
Chloe- Skrevet 28. mai 2014 #8 Skrevet 28. mai 2014 Tingene på klippekortet kan jo f.eks være fantasier hun vet han f.eks har snakket om, eller nye ting de aldri har testet som hun har ramset opp. Kan være en fin icebreaker for å få det til å være litt spesielt uten at temaet på en måte må taes opp og snakkes om før det skjer. Er det et klippekort med kyss, massasje, blowjob og doggystyle så er jeg enig, da er det like greit å bare gjøre dem uoppfordret. Jeg syns det klippekortgreiene er litt harry alikevel. Man kan heller "lede" til fantasiene i handling/klær/hva det måtte være. Men det er jo bare min mening. 1
Timza Skrevet 28. mai 2014 #9 Skrevet 28. mai 2014 Jeg syns det klippekortgreiene er litt harry alikevel. Man kan heller "lede" til fantasiene i handling/klær/hva det måtte være. Men det er jo bare min mening. Harry er da ikke så farlig en sjelden gang. En fin måte å vise en litt annen sjult side av seg selv, og med kortet så er det enklere å utføre det, enn at det skal komme tilfeldig iløpet av helgen syns jeg. Men ja, forskjellige meninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå