Gå til innhold

Hva er det du som kvinne/jente gjør for å finne deg en kjæreste?

Anbefalte innlegg

Gjest Idollet
Skrevet

Jeg lurer egentlig på hva mange av de holder på med, siden de i vertfall ikke støter på meg. Hva er det dere gjør for å finne en å være med? Eller bare venter dere på at noen skal ta kontakt? Invitere på kaffe eller noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg var åpen for at dersom jeg møtte den rette så ville jeg inngå i et forhold med vedkommende. Møtte ham på et litt uventet sted. Jeg er ikke en som går på by'n og i sjobbsammenheng er det for meg helt umulig å møte noen.
Kunne sikkert i teorien møtt noen via en av mine hobbyer, men det var ikke der jeg møtte ham.

Om jeg ventet på at noen skulle ta kontakt? Nei, gjorde ikke det. Men det var det som skjedde ;)

edit: Det var vel forøvrig mest jeg som foreslo når og hvor vi skulle møtes første gang, fordi om vi begge hadde vært innom tanken å møtes før jeg foreslo det.

Endret av AUG---UAG
Skrevet

Jeg spurte om han ville være med å gjøre noe morsomt med vennene mine for å deretter følge opp med kaffe kun oss to. Så ble jeg spurt av nåværende om en kopp kaffe.

Går i begge retninger, er du keen så spør du.

• Liker 1
Skrevet

Jeg lurer egentlig på hva mange av de holder på med, siden de i vertfall ikke støter på meg. Hva er det dere gjør for å finne en å være med? Eller bare venter dere på at noen skal ta kontakt? Invitere på kaffe eller noe?

Når det gjelder å skaffe damer så er utseendet ditt det første du må finne ut av, hvor ligger du på 1-10 skalaen?

• Liker 1
Gjest Idollet
Skrevet

Når det gjelder å skaffe damer så er utseendet ditt det første du må finne ut av, hvor ligger du på 1-10 skalaen?

Vet ikke, om hun ser etter en dukke, kan hun finne det på butikken.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg leter egentlig ikke bevisst. Gjør det jeg ville gjort uansett, treffer nye folk når det faller seg slik, og skrur på sjarmen om det er noen jeg synes virker interessant.

Anonymous poster hash: 7fca0...d30
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Elegant! ;)

Anonymous poster hash: bc536...9b6

Gjest Minpin
Skrevet

Jeg skaffet meg Tinder. Trodde aldri det skulle funke, men det gjorde faktisk det. :fnise:

Skrevet

Skjønner, du er ikke klar for den røde pillen enda.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det?

Anonymous poster hash: c2bad...046

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skaffet meg Tinder. Trodde aldri det skulle funke, men det gjorde faktisk det. :fnise:

Hva er alderspennet på Tinder?

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det?

Anonymous poster hash: c2bad...046

Den som gjør han til alpha male.

Skrevet

Men ser du ut som et takras? Det kan være en del av forklaringen. Eller hvis du ser bitter og sur ut i fjeset. Det gjelder å se blid og selvsikker ut og ha en god kroppsholdning.

Gjest Idollet
Skrevet

At damer bryr seg om utseende til menn vet jeg alt, det ser vi lett i blader osv. Men dersom hun vil ha seg en bare det, så får hun finne seg noen andre.

• Liker 1
Gjest Minpin
Skrevet

Hva er alderspennet på Tinder? Anonymous poster hash: bc536...9b6

Du kan justere aldersspennet selv slik at du bare får opp menn og/eller kvinner i den aldersgruppen du er interessert i.

Gjest Riskjeks
Skrevet

Jeg gjør ikke så mye for å være ærlig. Har prøvd sukker.no, men var ikke noe for meg. Meldinger fra sleske eller helt uinteressante folk. Den ene personen jeg møtte var absolutt ikke min type... Så gav det opp. Møtte en via felles venner i stedet. Vi pratet sammen noen ganger, og jeg viste han sikkert med blikk/kroppsholdning osv at jeg var interessert, for han bad meg ut en uke senere. Vi er sammen i dag to år etter :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sluttet å lete. Da kom han av seg selv. Møtte han på fest hos felles venninne. Jeg har iallfall måtte være sosial og utadvendt for å finne meg noe. Det hjelper også å smile mye, og være åpen for å møte nye mennesker, selv om du i utgangspunktet tenker at du ikke er særlig interessert.

Anonymous poster hash: 1bfc3...5d9
  • Liker 2
Gjest New_Girl
Skrevet

Jeg hadde gitt opp mannfolk når jeg fant mannen min. Da hadde jeg vært på masse dater, noen hadde jeg truffet på byen eller på fester og noen ble jeg spleiset sammen med. Men det ble med den ene daten og så var det enten jeg eller han som ikke var interessert mer. Traff mannen min på en chatteside på nettet. Lette overhodet ikke etter en kjæreste, men vi fant tonen likevel. Fortsatt sammen etter 10 år.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte også min mann da jeg ikke lette. Møtte han via en fritidsaktivitet jeg brenner for. Det tok oss 5 måneder som "hobbykolleger" før vi tok en øl sammen etterpå. Og vips var vi et par.

Anonymous poster hash: b17bf...550

• Liker 1
Skrevet

Jeg visste ikke hvordan typen så ut før jeg allerede likte ham godt på andre grunnlag. Ikke hadde jeg sett et helt nytt bilde av ham før jeg møtte ham første gang heller.

Så det er nå ikke alle som er så opphengt i utseendet ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...