Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er til tider mye syt og klaging fra jenter og kvinner som har sex med menn og håper på et forhold, for så å oppleve at fyren kun er/var interessert i uforpliktende sex.

Er man ut etter noe stabilt så blir oppskriften: Bli kjent, bli glad i hverandre, ha sex.

Er man ute etter sex blir oppskriften: Treffe hverandre, finne hverandre tiltrekkende, ha sex.

Lurer på om mange av dere jenter forveksler disse to slik at dere blir skuffet gang på gang ?

Det er kanskje oldschool, men hva med å vente litt med selve sexen ?

Opplys meg.

Anonymous poster hash: b2229...97f
  • Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde det ikke vært greit med et klistremerkesystem der ute i jungelen, så kunne de rette personene finne hverandre først som sist? Kun sex, eller fast forhold. Anonymous poster hash: 8dab4...a0b

• Liker 2
Gjest Coolaid
Skrevet

Jeg tenker at en del folk må knipe litt igjen og ikke være så desperat at de tror at det er lettere å finne kjæreste dersom man har hatt sex. Man er verdt så mye mer enn bare å være en ons eller en knullekompis når man egentlig vil ha hele pakken. Ikke vær en lørdagsgodt når du kan være en julepresang.

Skrevet

Man må bestemme seg for hva man vil ha, og ikke forvente det ene om man går inn med visstheten om at dette er det andre. Hvis ikke skaper man trøbbel for seg selv.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nye tider, min gode mann! Veldig få ungjenter holder igjen sex-delen når de er i 20-årene og slikt. Romantikken er død.

Anonymous poster hash: 5a202...0cf
Skrevet

Jeg og typen hadde sex før vi ble sammen, forøvrig initiert av meg. Det er likevel det beste forholdet jeg har vært i. Alt er ikke svart/hvitt vet dere ;)

• Liker 2
Skrevet

Det er til tider mye syt og klaging fra jenter og kvinner som har sex med menn og håper på et forhold, for så å oppleve at fyren kun er/var interessert i uforpliktende sex. Er man ut etter noe stabilt så blir oppskriften: Bli kjent, bli glad i hverandre, ha sex. Er man ute etter sex blir oppskriften: Treffe hverandre, finne hverandre tiltrekkende, ha sex. Lurer på om mange av dere jenter forveksler disse to slik at dere blir skuffet gang på gang ? Det er kanskje oldschool, men hva med å vente litt med selve sexen ? Opplys meg. Anonymous poster hash: b2229...97f

Pøh! Begge mine langvarige forhold ( samboerskap) begynte med sex. Men jeg går ikke hen å har sex med noen i den tro at det skal bli noe mer. Det har bare på en eller annen måte utvikla seg til å bli noe mer

• Liker 2
Skrevet

Jeg og typen hadde sex før vi ble sammen, forøvrig initiert av meg. Det er likevel det beste forholdet jeg har vært i. Alt er ikke svart/hvitt vet dere ;)

Enig.

Venninna og mannen hennes begynte også med sex. Nå har de vært sammen i 12 år, har to barn og vært gidt i 8.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker at en del folk må knipe litt igjen og ikke være så desperat at de tror at det er lettere å finne kjæreste dersom man har hatt sex. Man er verdt så mye mer enn bare å være en ons eller en knullekompis når man egentlig vil ha hele pakken. Ikke vær en lørdagsgodt når du kan være en julepresang.

Helt klart ikke noe sjakktrekk og pule med en gang om man har ønske om noe mer

AnonymBruker
Skrevet

Her også. Var FF i 6 mnd før vi ble sammen, nå skal vi gifte oss =)

Anonymous poster hash: c36de...baf

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Det er til tider mye syt og klaging fra jenter og kvinner som har sex med menn og håper på et forhold, for så å oppleve at fyren kun er/var interessert i uforpliktende sex.

Er man ut etter noe stabilt så blir oppskriften: Bli kjent, bli glad i hverandre, ha sex.

Er man ute etter sex blir oppskriften: Treffe hverandre, finne hverandre tiltrekkende, ha sex.

Lurer på om mange av dere jenter forveksler disse to slik at dere blir skuffet gang på gang ?

Opplys meg.

Nja, tror mange av de her jentene ikke hadde pult de her fyrene hvis ikke fyrene på sin side hadde løyet bittelitt og sagt at de også var ute etter et forhold, men vært ærlig om at de bare ville ha litt sex & moro.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Opplys meg.

Jeg har lurt på det samme. Her inne får man nesten inntrykk av det er blitt helt unormalt å innlede et forhold på den gamle måten. Se bare på "mellomfase"-tråden. Folk hiver seg i køya på senest tredje daten, så holder de pusten av spenning mens de poster desperate "liker han meg"-tråder på kg.

Anonymous poster hash: 9dd40...903

Skrevet

Opplys meg.

Dette har ingenting med oldschool å gjøre, slutt å prøve gjøre gammelmoralisme kult; det er fortsatt idioti.

Jeg vurderer ikke kvinner som aktuelle for ett forhold hvis det ikke ender i sex første date, hvis det ikke er ekstreme praktiske årsaker. Minimumskravet jeg har til en partner, er seksuell tenning og seksuell selvtillit. Og hvis man driver med den typen spill du oppfordrer til, er du verdimessig ubrukelig i mine øyne.

Denne shamingen av seksuelt aktive mennekser må slutte. Det er helt andre mekanismer som har endret dynamikken mellom menn og kvinner.

• Liker 1
Gjest tsejG
Skrevet (endret)

Helt klart ikke noe sjakktrekk og pule med en gang om man har ønske om noe mer

Du synes ikke du snakker litt mot deg selv her? :fnise:

Endret av tsejG
Gjest tsejG
Skrevet (endret)

Nja, tror mange av de her jentene ikke hadde pult de her fyrene hvis ikke fyrene på sin side hadde løyet bittelitt og sagt at de også var ute etter et forhold, men vært ærlig om at de bare ville ha litt sex & moro.

Hmm, jeg vil nå påstå at alle spørsmål og betroelser om forhold mens trusa er nede på knea og fyren tar henne bakfra i busskuret på vei fra byen fortoner seg noe snålt og uvesentlig.

Saken er vel heller, som en annen her skrev, at nye tider har resultert i at romantiske runder i forkant av sex er på vikende front, blant begge kjønn...

Endret av tsejG
Gjest tsejG
Skrevet

Uffda, svaret mitt havnet visst litt feil, beklager. Mobilen får ta skylda...
Gjest tsejG
Skrevet

Så det skjer sånn alltid altså?

Det har jeg ikke skrevet, men ettersom trenden med å hoppe i høyet før innledende runder vedr. evt. forhold er stigende, er det naturlig å anta at det skjer ofte ja...

Gjest Gjest
Skrevet

Det har jeg ikke skrevet, men ettersom trenden med å hoppe i høyet før innledende runder vedr. evt. forhold er stigende, er det naturlig å anta at det skjer ofte ja...

Nei, det er ikke naturlig å anta nei.

Gjest tsejG
Skrevet

Nei, det er ikke naturlig å anta nei.

Neivel...

Kanskje jeg kan be deg utdype litt da for en enkel sjel :pls:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...