AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #1 Del Skrevet 28. mai 2014 Hei! Om man strikker med ullgarn og blir veldig svett på hendene, typ slik at strikketøyet blir vått. Vil det da bli helt rent igjen om man vasker det på 30 graders ullprogram i maskin når plagget er ferdig strikket? *takknemlig for svar* Anonymous poster hash: 13b8e...6aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nattsvermer Skrevet 28. mai 2014 #2 Del Skrevet 28. mai 2014 (endret) Det vil jeg tro går helt fint Husk ull er ganske så selvrensende, så det trenger egentlig ikke å vaskes hvis det ikke er flekkete. Jeg pleier å spyttspleise garnet dersom det ikke er superwash, så litt håndsvette bekymrer jeg meg ikke for Endret 28. mai 2014 av nattsvermer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #3 Del Skrevet 28. mai 2014 Hva er "spyttspleise"? Anonymous poster hash: 81032...df6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nattsvermer Skrevet 28. mai 2014 #4 Del Skrevet 28. mai 2014 Hva er "spyttspleise"?Anonymous poster hash: 81032...df6 Spyttspleising. Greit å slippe og feste alle de trådene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #5 Del Skrevet 28. mai 2014 Takk for svar! Da kan jeg begynne på genserene til tanteungene -ts Anonymous poster hash: 13b8e...6aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nattsvermer Skrevet 28. mai 2014 #6 Del Skrevet 28. mai 2014 (endret) Hva slags gensere skal du strikke? *Nysgjerrig* Endret 28. mai 2014 av nattsvermer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #7 Del Skrevet 30. mai 2014 Det er en oppskrift jeg fant i bladet "Familien Håndarbeid" Er Sandnesgarn sin oppskrift, men jeg finner ikke noe navn på den. På nettsidene følger du linken "barn", og heftet "1404 Merinoull Barn". Genseren jeg skal strikke er "modell 7". Har aldri strikket noe til tantebarna før, så tenkte det kunne være lurt å begynne med noe lett. Også skal jeg ha de tynne stripene i favorittfargene deres. Håper de blir fornøyde -ts Anonymous poster hash: 13b8e...6aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå