AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #1 Skrevet 28. mai 2014 Har jeg krav på mer i bidrag fra barnefaren nå som jeg er blitt singel igjen. Tenkte om beregningen som ble gjort sist gikk på min og min tidligere samboers inntekt eller bare min. Og siden jeg nå er singel har lavere inntekt ? Håper dere skjønner hva jeg mener Anonymous poster hash: 07911...ae8
Gjest Jørild Skrevet 28. mai 2014 #2 Skrevet 28. mai 2014 Nav har en kalkulator der du kan legge inn summene, og så ser du hvor du havner.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #4 Skrevet 28. mai 2014 Har jeg krav på mer i bidrag fra barnefaren nå som jeg er blitt singel igjen. Tenkte om beregningen som ble gjort sist gikk på min og min tidligere samboers inntekt eller bare min. Og siden jeg nå er singel har lavere inntekt ? Håper dere skjønner hva jeg menerAnonymous poster hash: 07911...ae8 Haha, herregud. Nå som du ikke har en annen mann du kan bruke til å forsørge barnet ditt med, så vil du ha enda mer penger fra barnefaren. Uff, er det mulig. Ikke rart du ble singel igjen. Anonymous poster hash: 266b2...78f 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #5 Skrevet 28. mai 2014 Enten kan dere la være og svare om dere ikke kan svare på en orntlig måte og på det jeg spurte om. Ingen av dere vet grunnen til at økt bidrag kan hjelpe meg eller grunnen til at jeg ble singel. Noe som var mitt valg!!! Makan til frekke folk.!!!!Anonymous poster hash: 07911...ae8
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #6 Skrevet 28. mai 2014 Enten kan dere la være og svare om dere ikke kan svare på en orntlig måte og på det jeg spurte om. Ingen av dere vet grunnen til at økt bidrag kan hjelpe meg eller grunnen til at jeg ble singel. Noe som var mitt valg!!! Makan til frekke folk.!!!!Anonymous poster hash: 07911...ae8 Du skriver som om pengene går kun til deg. Uff. Du trenger nok pengene for å fullføre skolen, tenker jeg. Ikke skulk Norsk timene. Anonymous poster hash: 266b2...78f 3
Amethyst Skrevet 28. mai 2014 #7 Skrevet 28. mai 2014 Du skriver som om pengene går kun til deg. Uff. Du trenger nok pengene for å fullføre skolen, tenker jeg. Ikke skulk Norsk timene. Anonymous poster hash: 266b2...78f Ser ut som du også trenger flere norsktimer. 4
Timza Skrevet 28. mai 2014 #8 Skrevet 28. mai 2014 Enten kan dere la være og svare om dere ikke kan svare på en orntlig måte og på det jeg spurte om. Ingen av dere vet grunnen til at økt bidrag kan hjelpe meg eller grunnen til at jeg ble singel. Noe som var mitt valg!!! Makan til frekke folk.!!!!Anonymous poster hash: 07911...ae8 Jeg regner fremdeles med at du mener "hjelpe barnet" og ikke deg? 5
Tante-Sofie Skrevet 28. mai 2014 #9 Skrevet 28. mai 2014 Svaret er nei. Bidraget påvirkes ikke av om du har samboer eller ei, men det påvirkes av om bidragsyter har samboer og/eller flere barn å forsørge. 5
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #10 Skrevet 28. mai 2014 Har lese og skrivevansker om det plager dere så gå ut av tråden. Såklart mener jeg at pengen går til barna. Er ikke helt dom heller, og som snart 30 har jeg mer enn nok mellom ørene. Enn og henge seg så fryktelig opp i sånne bagateller. Ungene mine har alt de trenger og mer enn det. Var kun ett spm fra min side. Ikke noe grunn til og være spydig!!!! Men takk til den ene av dere som faktisk klarte og svare på det jeg lurte på dere andre viser tydelig at dere er umodne. Anonymous poster hash: 07911...ae8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå