AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #1 Skrevet 28. mai 2014 Hei! For snart to år siden gjorde jeg det slutt med min eks-kjærste etter ett 5 år langt forhold. Vi hadde det utrolig fint sammen, selvfølgelig med våre opp og nedturer. Det var jeg som gjorde det slutt, min bror fikk kreft det året jeg gjorde det slutt og jeg var mer eller mindre ødelagt i et halvt år, og når jeg ser tilbake til det nå er det en skikkelig mørk periode, følte ikke jeg var meg selv og jeg gjorde mye rart. Jeg er en person som ikke liker og dele alt med hele verden, det inkluderer også venner, kjæreste og familie, for jeg vil ikke bry dem med mine "problemer". Ett halvt år gikk uten at jeg tenkte noe særlig på min eks, men sakte men sikkert kom kjærlighetssorgen sigende inn på meg. Jeg startet å date igjen, men ingen klarer liksom ikke måle seg med ekskjæresten min. Nå savner jeg han så fryktelig mye at det gjør helt vondt, jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg skjønner jo så klart at jeg ikke kan komme med det her til min eks kjæreste nå, det blir bare for dumt. Er det noen som har opplevd lignende? Hvordan kom dere over det, eller kom dere over det? Jeg har hørt at det er enkelte som bare alltid har en plass i hjertet ditt, men skal det bestandig gjøre så vondt? Følte jeg bare måtte dele dette med noen, kan være litt tungt å holde slik for seg selv noen ganger :-) Anonymous poster hash: 20963...4c4
juliane Skrevet 28. mai 2014 #2 Skrevet 28. mai 2014 Jeg syns faktisk ikke det er så dumt å si det til eksen din nå jeg. Hvis han fremdeles er fri og frank er det ingenting i veien for å ta kontakt og fortelle hvordan du føler det. Sjansen for at han er villig til å ta deg tilbake er kanskje ikke så stor, men da har du i alle fall forsøkt! 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #3 Skrevet 28. mai 2014 Etter hva jeg har skjønt er han fri og frank, men hvordan går man frem? Jeg er bare så bekymret for å bli avvist. Anonymous poster hash: 20963...4c4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #4 Skrevet 28. mai 2014 Etter hva jeg har skjønt er han fri og frank, men hvordan går man frem? Jeg er bare så bekymret for å bli avvist. Anonymous poster hash: 20963...4c4 Kanskje du bare skal si det som det er? At det var en mørk periode av livet ditt, at det var mye negativt og trist som skjedde og at du derfor gjorde ting du normalt ikke ville gjort(som å gjøre det slutt med ham). Uansett, om du aldri prøver får du jo aldri vite hva han synes. Den som intet våger, intet vinner. Lykke til. Anonymous poster hash: cfe60...bc2 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #5 Skrevet 28. mai 2014 Tusen takk! Ja, kanskje bedre og angre på noe man har gjort, enn ikke gjort. Hjalp litt å få delt det med noen også :-) Anonymous poster hash: 20963...4c4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå