AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #1 Skrevet 28. mai 2014 Hei, Det er en dame fra NAV som har spurt etter meg og prøver å få tak i meg. Jeg ringte henne en gang, men da var hun opptatt, men ringte ikke tilbake. Nå sendte hun en tekst melding og sa hun at hun er nødt til å komme på hjemmebesøk. Og det er akutt! Hva? Er dette vanlig? Har noen opplevd dette? Det er fra tiltakssentret hva en det nå er. Anonymous poster hash: b6d3c...c70
Chloe- Skrevet 28. mai 2014 #2 Skrevet 28. mai 2014 Hvis du har ditt på det rene er det vel ingenting å frykte. Kok ei kanne kaffe, du. 5
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #3 Skrevet 28. mai 2014 Jeg er ikke hjemme. Det er det som er problemet. Jeg er bortreist. Jeg ringte henne når jeg var hjemme, men hun ringte ikke tilbake og nå sier hun at det er akutt. I hvilke sammenhenger kommer NAV på besøk?Anonymous poster hash: b6d3c...c70
HvittHus Skrevet 28. mai 2014 #4 Skrevet 28. mai 2014 Hva slags ytelse har du fra Nav? Det vil hjelpe hvis vi vet om det dreier seg om AAP, sosialstønad, Overgangstønad? 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #5 Skrevet 28. mai 2014 ... eller om du er sykemeldt og ligger på ei strand i Tyrkia? Min første tanke er at de er ute etter å sjekke opp i forhold til avvik. At de har fått et tips eller noe slikt. De har jo anledning til å ta stikk-kontroller, har de ikke? For et par år siden var det kontroll av mange som mottok overgangsstønad, og det kan vel ikke foregå uten at NAV fysisk kommer på besøk... Anonymous poster hash: 0efbe...553 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #6 Skrevet 28. mai 2014 Hun sa at det har noe med leiligheten (kommunal bolig) min å gjøre. Jeg har fått innvilget ny kontrakt, men det var et par regninger jeg ikke betalte, men NAV boligkontoret mente at jeg måtte ta dette opp med Boligbygg, noe jeg gjorde. Snakket med dem senest i går og gjorde noen innbetalinger, de sa at jeg får kontrakten først når jeg har betalt alle regningene. Det er innen en uke. Og det var greit Jeg skjønner at NAV blir involvert når det er snakk ubetalt husleie, men komme på hjemmebesøk? Det forstår jeg ikke.Anonymous poster hash: b6d3c...c70
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #7 Skrevet 28. mai 2014 Hun sa at det har noe med leiligheten (kommunal bolig) min å gjøre. Jeg har fått innvilget ny kontrakt, men det var et par regninger jeg ikke betalte, men NAV boligkontoret mente at jeg måtte ta dette opp med Boligbygg, noe jeg gjorde. Snakket med dem senest i går og gjorde noen innbetalinger, de sa at jeg får kontrakten først når jeg har betalt alle regningene. Det er innen en uke. Og det var greit Jeg skjønner at NAV blir involvert når det er snakk ubetalt husleie, men komme på hjemmebesøk? Det forstår jeg ikke.Anonymous poster hash: b6d3c...c70 Kanskje de vil sjekke om du faktisk bor der eller om det bor noen andre der som du leier ut til. Anonymous poster hash: e45fb...372 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #8 Skrevet 28. mai 2014 Hvis du har kommunal bolig, vil NAV kansje sjekke at du klarer å ta vare på boligen. Holder det rent og ryddig. Anonymous poster hash: 7c291...5c6 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #9 Skrevet 28. mai 2014 Var det en gammel dame som ringte? Anonymous poster hash: 41e8e...e40
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #10 Skrevet 28. mai 2014 Var det en gammel dame som ringte?Anonymous poster hash: 41e8e...e40 Ja. Det var faktisk en gammel dame, hehe.. Rent og ryddig? Det er kanskje viktigere å sjekke om jeg holder den hel og ikke ødelegger den? Nei, du jeg bodd der i over ti år og det har aldri vært tilfelle å sjekke noe som helst hos meg. Og naboene mine liker meg godt (en ba meg om å aldri flytte ut, faktisk ), så jeg vet ikke hva NAV vil faktisk :sAnonymous poster hash: b6d3c...c70
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #11 Skrevet 28. mai 2014 Ja. Det var faktisk en gammel dame, hehe.. Rent og ryddig? Det er kanskje viktigere å sjekke om jeg holder den hel og ikke ødelegger den? Nei, du jeg bodd der i over ti år og det har aldri vært tilfelle å sjekke noe som helst hos meg. Og naboene mine liker meg godt (en ba meg om å aldri flytte ut, faktisk ), så jeg vet ikke hva NAV vil faktisk :sAnonymous poster hash: b6d3c...c70 Oh, shit... Den gamle NAV-dama er kjent for sine hjemmebesøk... Anonymous poster hash: 41e8e...e40
Gjest Evel Skrevet 28. mai 2014 #12 Skrevet 28. mai 2014 Oh, shit... Den gamle NAV-dama er kjent for sine hjemmebesøk... Anonymous poster hash: 41e8e...e40 Hvordan ser denne damen ut? Jeg ler, fordi det dere skriver minner meg om en NAV-dame jeg vet om. Hun er snål!
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #13 Skrevet 28. mai 2014 Ikke ta det ille opp. Har du ditt på ditt rene så er det ingenting å frykte. :-) Anonymous poster hash: 135a4...4b8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå