AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #1 Skrevet 28. mai 2014 Eksen min dumpet meg, men vi er nødt å holde kontakt for barnas del. I går skrev han på melding til meg at han måtte si at han har ingen problemer med å ha kontakt med meg om jeg finner en kjæreste. Han vil aldri føle noe form for sjalusi eller problemer med det. Ingenting. Den stakk litt på selvtilliten min. Han har dame, men vet ikke så mye om forholdet deres. Hun har blokkert meg og sønnen vår på facebook. Synes det er en snodig oppførsel Jeg godtar at han valgte en annen enn meg, men det stikker litt når han/ de oppfører seg så merkelig. Anonymous poster hash: d371f...9b2
NoFuss Skrevet 28. mai 2014 #2 Skrevet 28. mai 2014 (endret) Ja, jeg skjønner at det stikker.. siden du ikke var den som ville ut av forholdet. Og ja, det er ikke unormalt å føle det. Men det er ikke sikkert at det var grunnen til at han sa det. Han skulle sikkert vise deg at han ville klare å oppføre seg som en voksen hvis du fant deg en ny, selv om det burde være en selvfølge siden det var han som dumpet deg. Endret 28. mai 2014 av NoFuss 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #3 Skrevet 28. mai 2014 Ja, jeg skjønner at det stikker.. siden du ikke var den som ville ut av forholdet. Og ja, det er ikke unormalt å føle det. Men det er ikke sikkert at det var grunnen til at han sa det. Han skulle sikkert vise deg at han ville klare å oppføre seg som en voksen hvis du fant deg en ny, selv om det burde være en selvfølge siden det var han som dumpet deg. Den stakk på selvtilliten og troen på kjærligheten ja. Han sa at det ville ikke gå innover han i det hele tatt, og at han ville takle det helt supert. Er vanskelig når jeg husker at han var alltid liksom så sjalu helt til han traff den damen han er sammen med nå. Tror det er normalt at sånnt stikker for alle, selv om forholdet er over. Jeg får bare heve meg over det Fins nok en mann som kan elske meg!. Anonymous poster hash: d371f...9b2
Gjest brutal_mann Skrevet 28. mai 2014 #4 Skrevet 28. mai 2014 Han har tydeligvis et behov for å tråkke på deg. Hvis du gjengir hans ord her så er det veldig tydelig at han har et behov for å såre deg. Med andre ord, han er ikke så ferdig med deg som han påstår. Eventuelt er han lettere sadistisk og kontrollerende. Uansett, hev deg over ham. 5
NoFuss Skrevet 28. mai 2014 #5 Skrevet 28. mai 2014 (endret) Den stakk på selvtilliten og troen på kjærligheten ja. Han sa at det ville ikke gå innover han i det hele tatt, og at han ville takle det helt supert. Er vanskelig når jeg husker at han var alltid liksom så sjalu helt til han traff den damen han er sammen med nå. Tror det er normalt at sånnt stikker for alle, selv om forholdet er over. Jeg får bare heve meg over det Fins nok en mann som kan elske meg!. Anonymous poster hash: d371f...9b2 Ja, hev deg over det, ikke vis at det stikker.. overfor han. Kan hende det stikker i han å se at du er likegyldig... Han har kanskje behov for å vise hvor "bra" han har det. Det er lov å føle at det gjør vondt, en dag kommer du over det og treffer en annen. Endret 28. mai 2014 av NoFuss 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #6 Skrevet 28. mai 2014 Han har tydeligvis et behov for å tråkke på deg. Hvis du gjengir hans ord her så er det veldig tydelig at han har et behov for å såre deg. Med andre ord, han er ikke så ferdig med deg som han påstår. Eventuelt er han lettere sadistisk og kontrollerende. Uansett, hev deg over ham. Trådstarter: Han har alltid sagt at han aldri vil si noe som sårer noen, og at han er veldig forsiktig. Men dette sårer jo meg. Men om det er sant det han sier , eller om det ikke er sant, så får jeg en formening om han: at jeg fortjener å bli satt mer pris på, og satt mer i verdi. Jeg tenker litt det samme at det kan være for å tråkke på meg, for han oppfører seg merkelig, og jeg har fått inntrykk av at forholdet med den nye damen skranter. Er mulig derfor hun har blokket meg og sønnen på facebook. Anonymous poster hash: d371f...9b2
Gjest brutal_mann Skrevet 28. mai 2014 #7 Skrevet 28. mai 2014 Du skal ikke se bort fra at han angrer. Hvor lenge er det siden det ble slutt mellom dere?
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #8 Skrevet 28. mai 2014 For n'te gang: Det er veldig, veldig, veldig sært å ha slike samtaler med en eks, sms-eller ikke. Han eksen din må være gal. Og for n'te gang: Du har ingenting med å tolke hva han måtte føle for deg nå, om han ønsker å såre deg eller ikke, om han angrer eller ikke, ting er som de er, og dette er temaer dere ikke bør ta opp. Er det han som virkelig skriver slikt ut av det blå, overse det. Overse det. Overse det. For n'te gang: Du har virkelig ikke noe med hva han måtte føle eller ikke føle for sin dame, om forholdet deres skranter eller ikke, og om han er mer glad i henne nå enn han var i deg før osv. Slutt å plag deg selv med dette! Er eksen halvparten så gal som det virker, drit i han. Anonymous poster hash: acdaf...a94
Gjest Skrevet 28. mai 2014 #9 Skrevet 28. mai 2014 Det er da du burde svare: "Gud, så godt at du er over den plagsomme sjalusien din. Godt å se at du blir voksen etter hvert, du også." Og så viser du det ikke, om det går inn på deg. Og du lever fornøyd livet ditt videre. 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #10 Skrevet 28. mai 2014 Det er da du burde svare: "Gud, så godt at du er over den plagsomme sjalusien din. Godt å se at du blir voksen etter hvert, du også." Og så viser du det ikke, om det går inn på deg. Og du lever fornøyd livet ditt videre. Er enig i det. Jeg reagerte med å svare at jeg synes at det var nedpsykende sagt og si noe sånnt, og at da viser han hvor lite tap han er for meg. Og at jeg var såret. Men han brydde seg ikke mer om det jeg sa, og skrev videre om barna. Jeg må bare ikke la meg nedpsyke, og miste troen på meg selv, og ignorere det. Men den sjalusien han viste da vi var sammen kan ikke ha vært sjalusi,, det var bare egoistiske tanker tror jeg nå, derfor vil jeg aldri ha en kontrollerende eller en som viser så fryktelig sjalusi igjen. Jeg er faktisk mer lykkelig uten min eks. Vi hadde det ikke bra sammen uansett, så jeg skal bare være glad jeg er kvitt han. Anonymous poster hash: d371f...9b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå