Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min gjorde det slutt for to uker siden. Jeg er enda utrolig lei meg. Han hadde mistet følelsene sine. Det var et avstandsforhold som ikke fungerte. Jeg var litt bekymret og sjalu i forholdet, da det var vanskelig å bygge opp tillit når denne avstanden var tilstede. Han har ufattelig mange venninner..

Har ikke hørt fra han siden den dagen han slo opp, annet enn en melding hvor han spurte hvordan jeg hadde det. Jeg er helt knust og skulle ønske dette aldri skjedde.. Jeg er også skuffet fordi han har slettet alle bilder av meg på sosiale medier - som om jeg ikke har eksistert. Jeg har enda ikke slettet mine av han, men tenker at jeg kun sletter noen som er skikkelig "kjæreste". Han har jo vært et kapittel i mitt liv. Det kan se ut via sosiale medier at han er veldig aktiv på sosiale medier og er veldig sosial, både facebook og snapchat. Samtidig ønsker jeg å holde en god tone med han. Jeg tenker da at jeg kanskje skulle sende han en melding om noen uker for å fortelle at jeg er på vei tilbake i jobb. Har nemlig vært sykemeldt en god stund nå. Dette vet han. Ønsker å sende denne meldingen for å vise høflighet, men vil heller ikke at han skal tolke det som at nå er jeg bedre og er over han. Fordi det er jeg ikke. Jeg elsker denne mannen og hadde all håp og tro om at det skulle bli oss for alltid. Han fortjener vel egentlig ikke noe melding, men siden jeg vil holde en god tone og være voksne, og siden han har sendt en melding til meg, så tror jeg det kan være godt. men usikker. usikker på hva jeg skal skrive også

Anonymous poster hash: 2d65c...521
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bruk mer energi på å gruble og planlegge! Han er virkelig ikke den rette for deg om han slår opp NÅR han er langt unna.

Bare vær sjeleglad for at han er langt unna og at det gir deg en mulighet til å fysisk ha alt på avstand.

<3

Takk for svar. Men han er jo så god.. Dette bruddet kom på meg som en stor overraskelse. Jeg er fortapt. Jeg ser nå i ettertid at avstandsforhold var ufattelig vanskelig for meg, men likevel så tror jeg at vi kunne fått det til hvis vi begge jobbet sammen om dette. Men når han mister følelser, så er det vel ikke stort mer å gjøre.. Føles fælt ut å bli avvist av han, fordi han er så god og snill. Tenker på reisene vi har hatt sammen og turen vi hadde bestilt i sommer .. :( som nå må avlyses

Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
AnonymBruker
Skrevet

Forstår situasjonen din veldig godt. Likevel mener jeg at om han innser at han har gjort en grov feil, så vil han gjøre alt for å vinne deg tilbake. Han får ikke sjangsen til å se at han har gjort en grov feil om du fortsetter å være tilgjengelig for ham. Jeg ville kuttet ut kontakt, slett de bildene av dere, lag planer for morgendagen og lev livet ditt.

Sett deg ned og lag en mental liste (eller en ekte liste for den sak skyld) og noter deg hva du har lyst til å gjøre. Hva du har tenkt at du har hatt lyst til å gjøre mens du var i forholdet, men ikke kunne fordi du var i et forhold.

Det er på tide å komme seg opp på beina igjen. Jeg vet det er tungt, men når en person slår opp i et avstandsforhold, så er det ikke så mye som kan gjøres for å redde det. Det eneste som kan redde det er at begge to er villig til å jobbe.

Det typiske er jo at han har funnet en annen, eller rett og slett ikke har samvittighet til å holde deg på ventebenken i et avstandsforhold han vet ikke vil gå noen steder.

Finn setninger som hjelper deg gjennom hverdagen og som overbeviser deg om at det som er skjedd er skjedd fordi det måtte skje. Sånn er livet. Jeg er sikker på at det er en eller annen kjekkas du ikke har kunnet ha særlig kontakt med da du var i forholdet, eller utallige byturer du har satt en brems på fordi du var i et forhold.

Nå er tiden inne for å ta livet tilbake. :) Just in time for summer!!:D <3

Takk for svar. Han har ikke funnet noen andre sa han, det var bare følelsene som ikke var der lengre. Jeg er så ufattelig lei meg, samtidig skuffet over at det kom på denne månte, så brutalt og sjokkerende. Ja, forholdet var ikke perfekt, men vi var så fine sammen og hadde det så utrolig fint sammen når vi endelig traff hverandre. Han så ikke oss to for seg sammen i fremtiden.. Burde jeg sende han et livstegn om noen uker da kanskje? Jeg vil ikke ha dårlig stemning mellom oss.. Siden han betyr så mye for meg, så ønsker jeg jo å ha en god tone.

Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
AnonymBruker
Skrevet

Du får være takknemlig for at ting ble endt såpass rent og pent som det ble. Tenk om han hadde vært utro eller noe sånt. Han har avsluttet forholdet på en OK måte.

Jeg syns ikke du skal måtte gi noen livstegn fra deg. Jeg syns du skal jobbe med å sortere ut følelsene dine for han og godta at dere to som kjærester er over og ferdig. Komme deg på beina og finne deg selv igjen. Bli kjent med deg selv, dine rutiner og vaner uten han i bildet. Jeg snakker av egen erfaring og vet hvor tungt det er.

Du skal ikke gå rundt og tenke at du burde gi han en lyd eller noe slikt. Om han ønsker å ta kontakt med deg, så gjør han det. Det var tross alt han som slo opp og burde ha respekt og forståelse for at du nå trenger rom og tid til å finne deg selv igjen og komme deg etter bruddet. Noe som vil bli tusen ganger vanskeligere om du går rundt og håper på at han skal endre mening ut av det blå. <3

Jeg håper vel egentlig kun at han enda har det vondt. Jeg ønsker at han skal være lei seg. Vil ikke at han skal ha det bra, hvis du forstår. Samtidig så betyr han jo mye og jeg er jo glad i han, så jeg vil jo at han skal ha det bra - men ikke så bra at han glemmer meg... :'(

Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
AnonymBruker
Skrevet

Den beste måten å sørge for det er følgende:

- Lev livet ditt: Vis at du klarer deg fint uten han.

- Ved å gi han pusterom og ikke snakke med han, så viser du at du respekterer hans avsgjørelse om å slå opp. Ergo. at du bryr deg om han.

Det verste i slike situasjoner er å erkjenne ovenfor seg selv hva som faktisk har skjedd og hva konsekvensene er. IKKE lur deg selv til å tro noe annet enn det som faktisk har skjedd.

Han har slått opp med deg. Det er på tide å gå videre. Som jeg har sagt tidligere - om han vil ha deg tilbake, så vil du ikke ha tvilt. Da hadde han komt ned til deg/mast/osv osv.

Dette er et punkt i livet ditt hvor du velger om hendelsen skal styre deg eller om du skal overvinne hindringen og komme sterkere ut. <3

Du har helt rett.. Jeg tenker også at jeg viser høflighet ved å sende en melding når jeg har kommet meg opp på beina igjen, siden han spurte meg hvordan jeg hadde det noen dager etterpå.. men jeg er usikker.. vil jo gi en lyd fra meg.. ikke fordi jeg håper han ombestemmer seg, men fordi jeg har et ønske om å ha en fin tone sammen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...