Gjest baremeg89 Skrevet 28. mai 2014 #1 Skrevet 28. mai 2014 Føler jeg har latt meg selv forfalle .. Egen pleie har blitt et ork. Føler meg utrolig fresh når ting er på stell! Så jeg har gitt et løfte til kroppen min om å ha en spadag i uken slutt på latskap Dette er planen: 1 fjerne uønsket hår i ansiktet. 2 peeling ansikt og kropp. 3 hårkur og ansiktmaske. 4 ha fotbad, stelle føtter og hender , ta på neglelakk. 5 fjerne hår nedentil (med ladyshaver) bruke den grusomme epilatoren på bein , vokse arm og mage (har mørk veiviser) etter behov. 6 smøre kropp med en god krem og olje, ta på selvbruning. 7 tannbleking. 8 spise deilig fruktsalat. 9 slette/krølle håret. Noen andre som vil gi kroppen samme løfte? Har du en spadag,evnt ha gjør du?
heihei123 Skrevet 29. mai 2014 #2 Skrevet 29. mai 2014 Prøver å fordele slike ting utover uken, slik at det ikke blir altfor mye på en dag. Om jeg har en hel spadag blir det slik: - Nappe bryn - Ansiktsmaske - Lang dusj med hårfjerning, skrubb, hårkur - Tørker håret, fletter og har i gode hårprodukter - Smører kroppen - Neglelakk føtter og hender Det er vel det 1
LittDiva Skrevet 29. mai 2014 #3 Skrevet 29. mai 2014 Vokser meg i salong , og farger vipper og bryn , så dette slipper jeg og gjøre selv. Ellers , så alltid på søndager ( og onsdagen , om jeg har tid) Skrubb ansikt og kropp Ansiktsmaske Filer føttene og tar på negllakk Hårkur
Professor Orm Skrevet 29. mai 2014 #4 Skrevet 29. mai 2014 Self-pampering day! :D Det burde jeg innføre igjen. Pleide alltid gjøre det på søndager, evt. onsdag. Det bestod av følgende: Ta lange bad og skrubbe bort død hud Vaske og kure håret Dampe ansiktet og klemme ut hudormer Ansiktsmaske Farge bryn og vipper (om nødvendig), alltid nappe bryn. File føttene og stelle tånegler, evt. vedlikehold av det jeg hadde gjort uka før Stelle neglene Bodylotion. Fjerne kroppshår (legger, bikinilinje) Drikke te (men det gjør jeg konstant uansett) Håret under armene tar jeg gjerne fort i dusjen. Nå har jeg begynt å vokse bena, så nå ville jeg gjort det ca. hver 3. gang.
vimsefrøken Skrevet 29. mai 2014 #5 Skrevet 29. mai 2014 Hel spadag tar jeg en gang i blant, den ser da slik ut: - lang dusj - hårkur protein + fukt - fjerne alt hår - skrubbe ansikt + kropp - smøre inn kropp med olje/body butter - file føtter og smøre inn med fotkrem - neglelakk - dyprens av ansikt - fuktmaske - sjelden men en gang i blant selvbruning Fast rutine ett par ganger i uka er skrubb + ansiktsmasker. Dusje, smøre inn kropp, hårfjerning og hårkur tar jeg også ved behov. Så spadag kaller jeg det først når jeg tar "full pakke" på samme dag.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #6 Skrevet 29. mai 2014 Har et lite regime som jeg kjører nå før sommeren for å gjøre meg litt klar, gjør litt småting hver dag, bla. veldig nøye annsiktet og rense godt, slik at huden er klar for å være så sminkefri som mulig i sommer:) Men en dag i uken pleier jeg å: 1. Stelle føtter, file med fotfil, skrubbe føtter, fjerne neglebånd. 2. Dusje, ta hårkur, skrubbe hele kroppen. Barbere 3. skrubbe annsikt, nappe øyenbrun. Evt. farve vipper (bare innimellom). 4. Annsiktsmaske. 5. Olje inn hele kroppen. 6. Avslutte med en kopp te, eller en grønn juice, og tulle meg inn under dynen. Anonymous poster hash: d990a...789
Gjest baremeg89 Skrevet 30. mai 2014 #7 Skrevet 30. mai 2014 Viktig å ikke glemme seg selv, utrolig hva slike små ting gjør for sinn/humøret! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå