Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har bestilt en pakke fra iHerb med diverse produkter, og DHL opplyser om at pakken vil bli levert lørdag ettermiddag, men jeg er bortreist denne helgen. Hva gjør jeg da? Blir pakken levert på postkontoret? Noen som har erfaringer med dette? Vet at jeg kan be om at jeg selv kan hente pakken på nærmeste DHL-lokaler, men jeg bor typ to timer unna nærmeste...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk en sms om de skulle levere den på en annen adresse (siden jeg ikke tok tlf) Så har du ikke noen som kan kvittere for deg? En nabo, en venninne feks? =)

Skrevet

Jeg fikk en sms om de skulle levere den på en annen adresse (siden jeg ikke tok tlf) Så har du ikke noen som kan kvittere for deg? En nabo, en venninne feks? =)

Jo, jeg har jo naboer som helt sikkert kan gjøre det for meg. Men må jeg kontakte DHL selv, og fortelle dem dette, eller hvordan fungerer det? :)

Skrevet

De maste noe jævlig på meg på sms :P om jeg var hjemme og som sagt, om de skulle levere den på en annen adresse. Men vet ikke om det bare var den dhl mannen. Men jeg ville kanskje ringt DHL å fortalt hva greien er.. Kjedelig å måtte reise i 2 timer for å hente pakken din, da blir det liksom kjipt å bestille fra dhl :P

Skrevet

De maste noe jævlig på meg på sms :P om jeg var hjemme og som sagt, om de skulle levere den på en annen adresse. Men vet ikke om det bare var den dhl mannen. Men jeg ville kanskje ringt DHL å fortalt hva greien er.. Kjedelig å måtte reise i 2 timer for å hente pakken din, da blir det liksom kjipt å bestille fra dhl :P

Da har jeg i hvertfall fått sendt en mail til DHL.. Når det står at pakken leveres "by the end of day", vil det da si 16-ish? :)

Skrevet

Da har jeg i hvertfall fått sendt en mail til DHL.. Når det står at pakken leveres "by the end of day", vil det da si 16-ish? :)

Tror de kom her å leverte min kl 18 eller noe.. Hvordan skal noen få pakkene sine om "the end of the day" er 16? de fleste har jo ikke kommet hjem fra jobb enda :P

Skrevet

Tror de kom her å leverte min kl 18 eller noe.. Hvordan skal noen få pakkene sine om "the end of the day" er 16? de fleste har jo ikke kommet hjem fra jobb enda :P

Aha, okei :) Nei, var bare at jeg leste noe om at DHL har leveringstider fra 9 (eller 10) til 16, men da har jeg bare lest feil :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...