Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På Facebook, og det er ei jente, kan det være en tilfeldighet?

Han forlot Facebook pålogget i dag, og jeg så det tilfeldigvis.

Anonymous poster hash: 6ced9...dd4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nope, hun er ikke en eks.

Han har kun en eks, og hun er ikke på FB. Dessuten møttes de etter at vi ble kjent og sammen.

Gjest snoopy_93
Skrevet

Kanskje han leker singel for henne?

Ville i så fall "markert territoriet mitt" og skrevet noe fint på veggen hans. :)

Selv skriver jeg "Elsker deg, gutten min" på veggen hans på Facebook. (I mitt tilfelle er det nok vanskelig for han å sjule meg for noen da familien hans gratulerer oss med bursdag osv i en "samlet" status hvor begge er tagga. + at både svigers og onkler og tanter skriver til oss begge på hans vegg om vi har vært med på noe )

Skrevet

Åja, hm, det spillet har jeg aldri skjønt meg på. Du får snakke med han + gjøre det Snoopy sier.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan man skjule sivilstatus for en enkelt person på fb? Jeg kan ikke det.

Anonymous poster hash: 19569...6f8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da er elsker deg-melding postet på veggen hans :ler:

Det stod over forholdet, hvem som kan se: Venner unntatt...

• Liker 2
Skrevet

Hvordan kan man skjule sivilstatus for en enkelt person på fb? Jeg kan ikke det.

Anonymous poster hash: 19569...6f8

Trykk "Egendefinert" der der står sivilstatus, så kan man redigere hvem som kan se det :)

Skrevet

Det der gjorde typen min en gang også, og etter en stund fant jeg ut at hun jenta var interessert i han. Hva han tenkte om henne fikk jeg egentlig aldri greie på, men løsningen min var å legge henne til på Facebook så hun så at jeg var i et forhold med han, så slettet jeg henne rett etterpå :fnise: og han fikk gjennomgå btw.

AnonymBruker
Skrevet

Det der gjorde typen min en gang også, og etter en stund fant jeg ut at hun jenta var interessert i han. Hva han tenkte om henne fikk jeg egentlig aldri greie på, men løsningen min var å legge henne til på Facebook så hun så at jeg var i et forhold med han, så slettet jeg henne rett etterpå :fnise: og han fikk gjennomgå btw.

Smart :D

Anonymous poster hash: 0ccbe...3d3

Gjest bustyvel
Skrevet

Hva skjer med å snakke sammen? Fortell han om mistanken din?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...