Gå til innhold

Hvit skinnsofa - Yey or ney?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er bare såå lei av stoffsofa. Støv, flekker, hår....STØV igjen.

Har tre katter og to hunder og innser at jeg må kvitte meg med stoff.

Men atm har jeg beige/lys stoffsofa, og vil gjerne fortsette stilen med lys sofa. Sort eller brunt blir veldig hardt hjemme hos meg..

Noen som har noen tips til meg? Kan en hvit eller beige skinnsofa gå?

Evt. en lysere brun?

Hvilke erfaringer har dere med slike sofaer? Falmer de lett kanskje?

Stuen min har brunt gulv, hvite vegger, brune møbler foruten bord som er hvitt og div interiør. Vil ikke ar rommet skal bli mørkere i.o.m at gulvet er så mørkt. Hva tror dere?

Stuen min er ala dette: http://1.bp.blogspot.com/-_uLqGrpb8QQ/T4AyinDIlbI/AAAAAAAAABk/lsIjPUVSMD8/s1600/Iphone+178.JPG

Her hvor jeg bor har jeg de fleste møbelforetninger slik som skeidar og bohus, men ser det er få som selger pene skinnsofaer?

Anonymous poster hash: 6b323...04d
Skrevet

Jeg tror at hvit skinnsofa hadde vært fint. Min bror har en hvit sofa med hvitt bord og det er veldig fint, spessielt vil jeg tro det blir ekstra fint med så mørke farger ellers i stua. og det er jo ikke noe bedre enn og ha en sofa der dyre hår ikke blir igjen, begynner og merke det her og det er ikke mye fint etterhvert nei.

Skrevet

Aldri kjøp hvit sofa, er mitt bud!

• Liker 3
Skrevet

Beige skinnsofa er vel det beste valget når du har så mange kjæledyr. Det eneste er at det er surt om dyrene klorer opp skinnet. Og så er det så ubehagelig å sitte på skinn på varme sommerdager med korte shorts og bikini. Og jeg ville ikke gått for en sofa med løse puter pga all skiten som samler seg der.

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om det blir seende rart ut jeg altså...Sett på noe ala chestfield/rocher i beige, men det krasjer jo litt med stuebordet..Også er det dette brune gulvet da :/

Anonymous poster hash: 6b323...04d
AnonymBruker
Skrevet

NEY.

Anonymous poster hash: 625d3...55a
  • Liker 1
Skrevet

Skinn ok, men jeg ville aldri tatt hvitt pga dyrene.. Dessuten vises slitasjen raskere, iallfall de jeg har sett før.

Skrevet

Jeg liker ikke og har heller aldri likt hvite skinnsofaer på noe annet enn bilder, men selv da er det sjelden pent.

Skrevet

Jeg har kritthvit skinnsofa fra ekornes, 3 små hunder og en 5åring. Går helt fint det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...