Gå til innhold

Er dette interesse? eller ølbriller?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en kar her i helgen, gjennom en vennegjeng. Snakket ikke mye med ham på dagtid, men la merke til at han var VELDIG kjekk!! Vi dro ut alle sammen og spise på kvelden, og satte oss på et utested etterpå. Jeg og han kom i ganske god prat, og vi snakket om alt, tullet, og flørtet vel en del. Satt tett inntil hverandre og pratet. Noen av oss tok taxi sammen, og han holdt litt rundt meg da vi gikk til taxikøen. Da han dro hjem fikk jeg en god klem.

Jeg la ham til på facebook kvelden etter, og jeg startet en samtale med ham. Han svarte og stilte spørsmål og vi pratet en stund.

Vi har sendt et par snapper til hverandre, på mitt initiativ.

Nå bare lurer jeg på om dette kan være genuin interesse, eller om det bare er fra min side? Føler det bare er jeg som har tatt initiativ så langt (ja, det er tidlig enda..). Jeg ble ihvertfall veldig betatt! Jeg er litt redd for at det bare var ølbrillene hans som snakket. (Selv om han var langt ifra drita ;) )

Han har nok skjønt at jeg er småinteressert, men har ikke sendt ut noen desperat-signaler ;)

Hvor ofte er det vanlig å ha kontakt og prate sammen helt i begynnelsen? Jeg er så dårlig på dette..

Anonymous poster hash: 74656...3cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare spørre han? Og få vite det?

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare spørre han? Og få vite det?

Hvordan spør man om noe sånt da? Og så tidlig?? Føler det kan bli ganske kleint. Kan sannsynligvis ikke bare unngå ham i ettertid heller, av ulike grunner.

AnonymBruker
Skrevet

Dytt :)

Gjest ashanti
Skrevet

Prøv å la være å ta initiativet til noe, å se om han da lar høre fra seg. Hvis dagene/uken går uten at du hører et pip så er han kanskje ikke sånn supergira vil jeg tro? Kontakten bør jo gå begge veier :)

Gjest Ung tøff mann
Skrevet (endret)

TS: Send han en melding på face hvor du spør om han kunne tenke seg og bli bedre kjent med deg. Avslutt med et :)

Eller du kan spørre utenom sosiale medier.

Endret av Ung tøff mann
AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en kar her i helgen, gjennom en vennegjeng. Snakket ikke mye med ham på dagtid, men la merke til at han var VELDIG kjekk!! Vi dro ut alle sammen og spise på kvelden, og satte oss på et utested etterpå. Jeg og han kom i ganske god prat, og vi snakket om alt, tullet, og flørtet vel en del. Satt tett inntil hverandre og pratet. Noen av oss tok taxi sammen, og han holdt litt rundt meg da vi gikk til taxikøen. Da han dro hjem fikk jeg en god klem.

Jeg la ham til på facebook kvelden etter, og jeg startet en samtale med ham. Han svarte og stilte spørsmål og vi pratet en stund.

Vi har sendt et par snapper til hverandre, på mitt initiativ.

Nå bare lurer jeg på om dette kan være genuin interesse, eller om det bare er fra min side? Føler det bare er jeg som har tatt initiativ så langt (ja, det er tidlig enda..). Jeg ble ihvertfall veldig betatt! Jeg er litt redd for at det bare var ølbrillene hans som snakket. (Selv om han var langt ifra drita ;) )

Han har nok skjønt at jeg er småinteressert, men har ikke sendt ut noen desperat-signaler ;)

Hvor ofte er det vanlig å ha kontakt og prate sammen helt i begynnelsen? Jeg er så dårlig på dette..

Jo, dette er absolutt interesse, bare pass på å ikke bli for ivrig, da kan han lett kjede seg. Alle gutter liker "chasen", så lenge det ikke blir for mye og komplisert!

Trenger ikke nødvendigvis prate over face hver dag, men send heller en snap eller noe annet "sosialt" uten at det blir en "tradisjon" å prate over face eller melding klokken 21 hver kveld. Spice det opp, vær uforutsigbar når du skal ta kontakt, så kanskje du kan sette inn støtet og spørre om han vil bli med ut for å gå på tur eller ta en kaffe/lunsj en dag!

Lykke til :)

Anonymous poster hash: 00bdf...9fb

Gjest iGirl
Skrevet

åguuud slike mind games er så usexy!

Skrevet

Min erfaring tilsier at du ikke har sjans.

De jentene som pleier å adde en fyr etter en kveld på byen, så snakke med han, ikke nok med det, men også spørre om snap, og deretter spamme han med masse snaps, pleier å være desperate stygge jenter som prøver så hardt. Du har ikke sjans.

Hilsen mann med erfaring

AnonymBruker
Skrevet

De jentene som pleier å adde en fyr etter en kveld på byen, så snakke med han, ikke nok med det, men også spørre om snap, og deretter spamme han med masse snaps, pleier å være desperate stygge jenter som prøver så hardt. Du har ikke sjans.

Hilsen mann med erfaring

Vel, han ba meg med ut ikveld faktisk, men det passet dessverre ikke for meg. Så stygg syns han vel ikke at jeg er ;)

TS

• Liker 2
Skrevet

Hilsen mann med erfaring

Det var da voldsomt! Har du ikke sjans selv, og måtte la det gå ut over noen andre?

• Liker 1
Skrevet

Vel, han ba meg med ut ikveld faktisk, men det passet dessverre ikke for meg. Så stygg syns han vel ikke at jeg er ;)

TS

Så bra! Håper det blir date en annen dag da! :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hilsen mann med erfaring

Tenk å være så bitter på internett. Må være tungt.

mvh "mann med erfaring #2"

Anonymous poster hash: d6f41...4ec

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...