Lilleninja Skrevet 27. mai 2014 #1 Skrevet 27. mai 2014 Hei. Da vil jeg også lage meg en prøverdagbok Jeg er 22 år, samboer/forlovede er 27 år. Vi prøver på første barn (for oss begge). PP1 startet med mens 1. mai, eggløsning ca. 15/5 og IKM 29/5. Nå venter jeg i spenning på at de siste to dagene skal gå, så jeg kan teste! Er jo litt "symptom-hypokonder", så vil skrive ned hva jeg har merket; - Har hatt høyere kroppstemp, med unntak av 10 dpo. Men måler ikke fast - Har hatt litt ømme pupper etter fruktbar periode, men toppet seg i dag :o - Kjent litt på smerter, nesten som menssmerter, men litt lenger ned, noen dager. Legg gjerne igjen en hilsen hvis du titter innom
Lilleninja Skrevet 28. mai 2014 Forfatter #2 Skrevet 28. mai 2014 I dag har jeg kjøpt 2 stk DocMorris tester til i morgen Håper på positivt resultat, selvfølgelig, men prøver å tenke at den kommer til å være negativ, så slipper jeg kanskje å bli så veldig skuffa :/
Nautika Skrevet 28. mai 2014 #3 Skrevet 28. mai 2014 Her vil jeg følge med! Og jeg slenger med det samme inn litt babystøv Så spennende med IKM i morgen! Det er også min IKM, og jeg har handlet inn en digital test med ukeindikator som jeg skal feire med
Lilleninja Skrevet 28. mai 2014 Forfatter #4 Skrevet 28. mai 2014 Så artig at du kom inn her Nautika Og takk for babystøvet, det trengs tror jeg Blir gøy å feire med en digital test tenker jeg ja :D Syns det var så morsomt at vi hadde samme IKM, håper det er "lykke"-IKM'en
malicious Skrevet 28. mai 2014 #5 Skrevet 28. mai 2014 Hei! Her vil jeg også følge med Lykke til med prøvingen, jeg tipper du blir gravid hvertfall før... hmm.. september!
Lilleninja Skrevet 28. mai 2014 Forfatter #6 Skrevet 28. mai 2014 Så koselig, Malicious Den prognosen liker jeg! Krysser alt som krysses kan, for at du har rett Har sååå lyst til å teste i kveld, men har også følelsen av at jeg kommer til å bli skuffet, selv om jeg har litt følelsen av at det kanskje har klaffet
malicious Skrevet 29. mai 2014 #7 Skrevet 29. mai 2014 HIhiH! Test nåååå! :-D Eller.. hvor mange dager DPO? 1
Lilleninja Skrevet 29. mai 2014 Forfatter #8 Skrevet 29. mai 2014 Det ble jo en ganske kort prøvedagbok, for jammen fikk jeg mine 2 blå (eller røde da) i dag Hadde skikkelig spreng i brystene i går kveld/natt Nå venter jeg på at morgendagen skal komme, så jeg får en til bekreftelse, så blir det vel investering i en digital også
Nautika Skrevet 29. mai 2014 #9 Skrevet 29. mai 2014 (endret) malicious: Du må se på IKM Mai -tråden (litt sent ute med den) Gratulerer igjen, Lilleninja! Du er velkommen inn i terminklubben hvis du tør Endret 29. mai 2014 av Nautika 2
Lilleninja Skrevet 29. mai 2014 Forfatter #11 Skrevet 29. mai 2014 Wohooo :D Er det termingruppe her?
malicious Skrevet 30. mai 2014 #13 Skrevet 30. mai 2014 Oi, her skjer det ting! Gratulerer så mye <3 Blir spennende å følge deg den kommende tiden! Håper selv på en spire i juni 1
Lilleninja Skrevet 30. mai 2014 Forfatter #14 Skrevet 30. mai 2014 Tusen takk Tok digital i dag, og der sto det gravid 2-3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå