AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #1 Skrevet 27. mai 2014 Jeg har begynt å prøve å spise sunnere, og i den sammenheng har jeg kuttet ut fullstendig sjokolade, chips osv - ting jeg pleide å småspise på hele dagen før. Jeg har idag hatt en rimelig avslappende dag - satt på jobb hele dagen, etter jobb gikk jeg en times tur i ganske rolig tempo og siden jeg kom hjem har jeg bare gjort litt husarbeid og ellers sittet ved dataen. Jeg har spist når jeg har vært sulten i løpet av dagen, men nå som jeg på kvelden tenker tilbake på hva jeg har spist, synes jeg nesten det er litt lite? Det jeg har spist idag er: Frokost: 1 gulrot og et glass friskpresset appelsinjuice (pleier aldri være sulten på morgenen, men prøver å få i meg litt) Lunsj: 1 skive grovbrød med et posjert egg, litt avokadomos på skiven istedet for smør og noen cherrytomater på toppen. Middag: Vegetarrisotto med parmesan og sopp, med en stor porsjon salat av div. grønnsaker Kvelds: 1 skive grovbrød med et kokt egg og avakado. Jeg har drukket mye vann i tillegg. Til vanlig pleier jeg å spise endel frukt som mellommåltid, men idag var jeg av en eller annen grunn ikke sulten mellom måltidene. Dette er egentlig en ganske typisk dag for hva jeg har spist i det siste og hva jeg planlegger å spise i fremtiden. Er det noe jeg mangler? Er det for lite? Er det for mye brød? Anonymous poster hash: 2ca04...50d
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #2 Skrevet 28. mai 2014 Ingen som kan gi feedback på om dette er for lite? Har fulgt ca samme opplegg idag også, usikker på om jeg bør gjøre noe for å få i meg mer kalorier. Anonymous poster hash: 2ca04...50d
sullå Skrevet 28. mai 2014 #3 Skrevet 28. mai 2014 (endret) Det ser lite ut. Har du sjekket hvor mye kalorier det er? En enkel måte å få i seg mer kalorier på, er å spise mer fett. Avokado (edit: ser at du spiser en sel avkokado allerede), egg og nøtter. Stek grønnsakene i smør eller olje, ha olje over salaten .. Blir du mett av så lite mat? Endret 28. mai 2014 av sullå
Inwe Skrevet 28. mai 2014 #4 Skrevet 28. mai 2014 Det ser lite ut, men det er ikke farlig å spise for lite en gang i blandt. Om du ikke er sulten er det ikke vits å tvinge i seg mer, om dette ikke er noe som skjer hver dag jeg har travle dager innimellom da jeg nesten ikke rekker å spise på jobb (i min jobb hender det man må gjøre ting og innimellom må man gjøre ting hele dagen), disse dagene ender jeg innimellom på 1000 kcal. Jeg gidder ikke tvinge i meg mat av den grunn og spiser normalt dagen etter. Siden dette skjer toppen en gang i mnd og kanskje sjeldnere ødelegger ikke dette forbrenning og muskelmasse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå