Gå til innhold

Nytt forhold!

Jewel

Anbefalte innlegg

Hei....!!

Må si at jeg sliter litt om dagen, jeg....

For nesten en uke siden så fikk jeg meg kjæreste! :D

Men, det er så rart!

Ikke bare går følelsene mine i bølgedaler, men jeg er litt usikker på han om dagen!

Vi møttes på tirdag og det var kjempekoselig....

Følte at alt stemte da, og da vi skilte lag så sendte vi masse søte mld etterpå! Han har pratet om meg til kameratene sine og moren sin! Så hun gleder seg til å møte meg!

Problemet er at jeg kanskje er litt kravstor, men i går så fikk jeg kun to meldinger fra han! En på dagen og en på kvelden.... (de var jo søte) men, jeg sendte han en melding i stad hvor jeg kun skrev at jeg savner han! Og ikke har jeg fått noe svar!!

:cry:

Han har jo ferie, så det burde vel ikke være noe problem.....

Sukk

Blir bare så utrolig forvirret, jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

inkludert meg selv.

Vi lurer bestandig på hva mente han med det hvorfor sa han og på hvilken måte sa han det.

Vi overanalyserer alt til de grader.

Tror du kan ta det med ro; kanskje han ikke har hatt tid til flere enn to beskjeder, eller han har telefonen slått av for han gjør noe annet.

Det finnes mange forklaringer på at han "bare" har sent to meldinger.

Kos deg du med ny kjæreste, husker selv åssen det var for 5 1/2 år siden når jeg traff prinsen min.

Det er en helt herlig følelse å være nyforelsket :D

NYT DET!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle som er så gira på dette med sms.

Kjæresten min er for eksempel ikke typen til å snakke noe særlig i telefonen & ringe når vi ikke er sammen (Vi bor 22 mil unna hverandre)

Men jeg vet at sånn er han også når det gjelder andre ting som for eksempel sin sønn, så det tar jeg ikke så høytidelig, i og med at vi har det kjempefint når vi er sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...