AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #1 Skrevet 27. mai 2014 I dag hadde vi eksamen. Og jeg og en klassekamerat(som da er gutt) dro sammen til eksamens-stedet. Etter at vi satt der litt måtte begge tisse. Så han gikk inn på doen, jeg gikk videre nedover for å se om jeg fant jentedo. Fant ingenting, snudde meg igjen og så på døra der klassekamerater gikk inn at det sto "gutter & jenter", jeg syns det var litt rart siden det var bare gutter som gikk inn der, men jeg gikk inn der forde, og så så jeg klassekameraten min stå ved pissoaret og pissa. Herregud.. Så bare sto jeg der og så på han tisse mens jeg sa "det er ingen jente do her..", jeg bare sto og stirra på strålen hans helt stille. Jeg gikk rødmende ut igjen, prøvde å se meg mer rundt til han var ferdig, gikk inn igjen på guttedoen, låste døra og tissa. Det var altså både pissoar og toalett med lås på guttedoen.. Så altså, det er en unisex do når det er under eksamen, men ikke før eksamen begynner. Da er det guttedo.. Det skjønte jo ikke jeg.... Jeg er så jævlig flau nå. Lurer bare på hva klassekameraten min tror om meg nå. Han må tro jeg er en tulling som går inn på guttedoer... Jeg skal møte han igjen i morgen siden vi skal ha eksamen igjen.. Håper det ikke blir klein stemning. Så ja, jeg har egentlig drevet og ovrranalysert og tenkt på dette scenarioet helt siden jeg kom hjem, og helt ærlig så har jeg lyst til å slå hodet mitt i veggen av flauhet. Får helt vondt av å tenke på det. Noen som har noen oppmuntrende ord, eller vært i en liknende situasjon? Eller vært gjennom noe verre? Jeg orker ikke ligge her før jeg skal sove og nesten slå meg selv hver gang det kommer opp i hodet..Anonymous poster hash: 3702e...3d1
Chloe- Skrevet 27. mai 2014 #2 Skrevet 27. mai 2014 Det der var jo bare litt morsomt! Ikke tenk på det. Jeg gjør større flauser enn det der daglig. 9
Emäntä Skrevet 27. mai 2014 #3 Skrevet 27. mai 2014 Hehe, huff den er flau. Jeg har ikke opplved det selv. Men har sett flere som har gått inn på feil do. Senest i helgen så jeg ei jente som gikk inn på herretoalettet. Sånt skjer, tror ikke han tenker noe spesielt over det uansett. 1
Infinite Skrevet 28. mai 2014 #4 Skrevet 28. mai 2014 "Får håpe det er jentedo i disse lokalene da" kan du si på en spøkefull måte når du møter han før eksamen i dag. Da er den eventuelle kleinheten borte 1
Fuglen Skrevet 28. mai 2014 #5 Skrevet 28. mai 2014 Det kleine her var jo ikke det at du gikk inn på en guttedo, men at du sto og stirret på strålen hans 5
Tarsan97 Skrevet 28. mai 2014 #6 Skrevet 28. mai 2014 Ikke din feil, idiotisk skilting, jeg hadde gjort det samme. Ikke tenk på det. Men det er en bra egenskap att du er en person som reflekterer :-)
misstealover Skrevet 28. mai 2014 #7 Skrevet 28. mai 2014 Jeg gikk på do og DUSJET på herretoalett i en uke på en campingplass fordi jeg ikke så "herre"-skiltet på døra. Jeg så til og med menn på toalettet og jeg skjønte likevel ikke at det var et herretoalett. Eee..jah.. Jeg trynte MIDT på veien nede i byen, i rushtrafikk... nå i januar. Jeg møtte på min svigersøsters samboer, naken, i bad-døra... Jeg prompet den høyeste prompen jeg noen ganger har sluppet ut RETT på kjæresten rett etter vi ble sammen. Tro meg, det der går bra!!! hahaha... 5
LatersBaby Skrevet 28. mai 2014 #8 Skrevet 28. mai 2014 Er vel ikke flaut det der. Har flere ganger gått feil selv, merkelig nok har jeg aldri en eneste gang stusset over pissoarene. Jaja..
uret Skrevet 28. mai 2014 #9 Skrevet 28. mai 2014 tror han bare synes det var morsomt, ingenting å være flau over han må jo sikkert ha sett på skiltet selv at det både var gutte og jente do
Snowblind Skrevet 28. mai 2014 #10 Skrevet 28. mai 2014 Det der var jo ikke noe flaut. Virkelig ingenting å tenke på.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #11 Skrevet 28. mai 2014 Jeg går på herretoaletter hele tiden. (Ikke med vilje) Anonymous poster hash: 98b83...92e
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #12 Skrevet 28. mai 2014 Det kleine her var jo ikke det at du gikk inn på en guttedo, men at du sto og stirret på strålen hans ja.. det var veldig flaut.. jeg var bare helt stiv og stirra på strålen.. vet ikke hva som gikk av meg. TS Anonymous poster hash: 3702e...3d1 1
sunflower Skrevet 28. mai 2014 #13 Skrevet 28. mai 2014 Neidadu, slapp helt av Ingenting å være flau over dette, i alle fall ikke mer enn de sekundene du stirret på tissestrålen hans
Kjempeliten Skrevet 29. mai 2014 #14 Skrevet 29. mai 2014 Hvis han nevner det så bare le av det. Det er bare morsomt har selv klart å gå inn på guttedoer.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #16 Skrevet 29. mai 2014 Haha huffda, TS. Det kunne vært verre håper jeg Jeg var såå nervøs og slapp den kanonfisen på avsluttende eksamen på vgs, jeg satt bare og så ned i pulten og håpet at ingen hørte det men såklart de gjorde. den hørtes vel flere bygninger unna Jeg har gått inn i feil hybel (jeg delte min med to jenter) en sen kveld da jeg gikk i mine egne tanker. Alle hybelbygningene var helt identiske utenom plasseringen og inventaret), gikk inn på rommet "mitt" men der satt det en kliss naken fyr i senga si med laptop på fanget. Jeg skjønte ikke hvordan han hadde byttet ut møblene på den lille tiden jeg var ute, så alt jeg klarte var å kjefte på stakkaren med "HVOR I ALL VERDEN ER ALLE TINGENE MINE!?!" SÅ gikk det opp for meg at jeg hadde gått inn i feil bygning. Stotret bare at jeg måtte gå og snakke med noen, og løp som et helvete til min egen hybel uten å se meg tilbake Snakk om fjern.. Anonymous poster hash: cafd9...a1b 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå