Gjest Coolaid Skrevet 27. mai 2014 #1 Skrevet 27. mai 2014 Hva er det som er så spesielt bra med hennes bøker ? Tenkte å lese bøkene hennes og ser at det er laaang ventetid på biblioteket. Skal hente en i morgen. Hva er det som er så bra når det kommer til kosthold og Berit Nordstrand. Opplys meg
Catlin Skrevet 27. mai 2014 #2 Skrevet 27. mai 2014 Vet at hun har en FB-side. Kanskje det står noe der. I tillegg vet jeg at hun hadde et foredrag som gikk på NRK 2. Mulig det kanskje ligger ute på NRK nett TV enda.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #3 Skrevet 28. mai 2014 Aldri hørt om henne, så da er det nok ikke verdt det. Anonymous poster hash: f5c6c...ef0
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #4 Skrevet 28. mai 2014 Aldri hørt om henne, så da er det nok ikke verdt det. Anonymous poster hash: f5c6c...ef0 Hun er en utdannet lege og har praktisert i over tyve år. Hun deler kunnskapen hun har om kosthold og ernæring, og mye av rådene hun gir er svært gode og balanserte. Følger mye heller rådene hun gir enn en fanatiske kostholdsfreak som har brukt google for å finne kunnskap og som er "internettlærd." Anonymous poster hash: c5fa1...6bd
Gjest Coolaid Skrevet 28. mai 2014 #5 Skrevet 28. mai 2014 Har selvfølgelig googlet, sjekket og lest litt. Men lurer på hvorfor folk syns det er så fantastisk det hun holder på med ? Har lest flere ganger her inne at folk nevner henne når det er snakk om kosthold. Lurer også på om noen har erfaring med å spise det hun foreslår.
sullå Skrevet 28. mai 2014 #6 Skrevet 28. mai 2014 Jeg har bare sett ett foredrag av henne. Men jeg regner med at hun er populær fordi hun anbefaler naturlig mat. Ikke fasting eller å spise usannsynlig lite, ingen mas om kalorier. Men hun anbefaler rett og slett MAT som holder oss friske, mat vi er skapt for å spise
sullå Skrevet 28. mai 2014 #7 Skrevet 28. mai 2014 Aldri hørt om henne, så da er det nok ikke verdt det.Anonymous poster hash: f5c6c...ef0 Stemmer, alt en tilfeldig AB på kvinneguiden ikke har hørt om, er nok bare tull (ironiflagg)
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #8 Skrevet 28. mai 2014 oppskriftene hennes er basert på evidensbasert forskning. Anonymous poster hash: 1d5d0...2d4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #9 Skrevet 28. mai 2014 Det hun anbefaler er å ha fokus på sunne, ekte råvarer, ikke noe lavkarbo, kaloribegrensninger eller lignende. I tillegg ser oppskriftene innbydende ut, og er forholdsvis lette å lage, på kort tid Anonymous poster hash: 4778f...a8a
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #10 Skrevet 28. mai 2014 Hun anbefaler naturlig mat og kostholdet hun står for er basert på ren og sunn mat laget fra bunn, ikke hvetemel og sukker og hun fokuserer også på viktigheten av fett i kostholdet. Hun anbefaler at man spiser en tredjedel av hver makronæringsstoff (karbo, proteiner og fett). Jeg har fulgt hennes "opplegg" i to uker nåog jeg merker en STOR forandring. Mye mer konsentrert på jobb, stabilt blodsukker, ikke noe sukkerhunger, bedre hud og hår. Lager masse god mat som er enkel! Jeg anbefaler bøkene hennes på det sterkeste. Det jeg synes er flott er at det ikke er dette evige kalorifokuset men fokus på livstilsendring. Jeg har innsett at jeg har spist feil i alle år, fra jeg var liten av. Spust altfor lite fett og har derfor endt opp med potetgull og sjokolade altfor mange ganger. Har hatt et veldig søtsug. Nå er det så og si borte. Spiser mørk sjokolade da, det anbefaler hun. Og nøtter. Jeg skal ikke ned i vekt, men bruker hennes opplegg for å få kontroll på sukkerhungeren.Anonymous poster hash: de137...b51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå