Gå til innhold

Hva var grunnen til at dere gikk fra hverandre?

Anbefalte innlegg

Gjest Reza08
Skrevet

I ett hvert samlivsbrudd ligger det som regel en grunn bak. Det kan være så meget. Hva var grunnen til at forholdet deres en dag sa stopp?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mine to siste;

1. Avstand. Avstandsforhold er uaktuelt for meg og han ville jobbe i annen by.

2. Jeg elsket ham ikke. Etter et tidligere stormfullt forhold fant jeg noe "tryggere", men fant ut over tid at det var bare vennskap.

Anonymous poster hash: 058c1...c9f
Skrevet

Utroskap, lei av å bli herset med.

Skrevet

Har hatt tre forhold som tok slutt-

Det første var et avstandsforhold som funket veldig dårlig da vi var så unge og ikke hadde hverken tid eller økonomi til å besøke hverandre ofte nok.

Det andre fordi hun var en manipulerende, baksnakkende løgner med all intensjon om å ødelegge livet mitt de gangene jeg ikke gjorde som hun sa.

Og det siste fordi følelsene fra min daværende kjærestes side dessverre forsvant og gikk over i vennskapelige følelser.

Skrevet

1. Han var kontrollerende, manipulerende aggressiv og voldelig. Det ble bare verre og verre, vi hadde ikke en eneste dag uten krangling. I tillegg kom jeg ikke overens med familien hans. Det vanskeligste jeg noen gang har gjort var å dumpe han.

2. Ingenting jeg gjorde var bra nok og han kjeftet på meg hver eneste dag. I tillegg til å kritisere alt jeg sa og gjorde. Vi kunne ikke prate sammen og til slutt så gikk vi bare rundt og var irriterte på hverandre 24/7. Hadde ikke sex det siste halve året og snakket såvidt sammen. Vi hadde flyttet til en fremmed by sammen og kjøpt leilighet sammen, derfor ble vi lengre enn nødvendig. Til slutt flyttet jeg hjem til foreldrene mine, noe som var en stor lettelse for meg.

3. Samme problemet som forrige forhold. Han kjeftet på meg fordi jeg var ubrukelig og ikke klarte noe som helst. Ingenting var bra nok. Han ville ikke ha sex med meg, alt han ville var å bli sugd. Til slutt ble jeg lei av den konstante nedrakkingen og at jeg alltid måtte gå på tærne for å ikke si noe som kunne gjøre han sur og muggen. Å komme ut av det forholdet var også veldig deilig.

Nå er jeg sammen med en mann som passer meg mye bedre. Han kjefter ikke og er fornøyd med meg som jeg er :)

AnonymBruker
Skrevet

Vi var for forskjellige. Han var mer hjemmekjær, ville ha mye alenetid med dataen og tv'en. Og han så ikke vitsen i at vi fant på noe sammen. Eller noe generelt. Han hadde null interesse for reising og det er det jeg lever og ånder for.

Så jeg fant ut at jeg kunne ikke forandre han, vi passet ikke sammen. Det var helt dødt. Lite kjemi, til slutt innså jeg at eneste grunnen til at jeg forsatt var sammen med han var pga det var praktisk og økonomisk å bo sammen.

Anonymous poster hash: 5a307...94d
Skrevet

Vi vokste fra hverandre. Han endret seg noe fryktelig og utviklet kvaliteter jeg ikke kunne fordra. De gode verdiene han tidligere hadde forduftet.

Skrevet

Han endret seg etter at han ble syk, han fikk ME. Han orket ikke å gjøre så mye, samtidig hadde vi forskjellige verdier som at han var mer familie og hjemme mann ,mens jeg var mer lysten på å reise og å være aktiv. De forskjellige verdiene ble tydeligere på slutten av forholdet, jeg skjønte at han var ikke den samme mannen som jeg forelsket meg i lenger.

Skrevet

Han var utro

AnonymBruker
Skrevet

Han ville ikke ha barn med meg, så han "kastet" meg vekk hjemmefra.

Anonymous poster hash: bf57a...ac5
AnonymBruker
Skrevet

Han var sjalu, kontrollerende og manipulerende. At han også var en løgner oppdaget jeg i ettertid.

"Du har rett til å tie, alt kan og vil bli brukt mot deg i retten" Dette er noe jeg har i bakhodet når jeg treffer daten min. Jeg er veldig forsiktig med hva jeg forteller om meg selv. Klok av skade.

Anonymous poster hash: 4b2af...e30
AnonymBruker
Skrevet

han var ikke moden nok til forhold. Var ikke interessert i noen fremtidsplaner med meg etter 3 år sammen, prioriterte ikke meg foran noe,så vi snakket sjeldnere og sjeldnere sammen og hvis jeg tok det opp på en fin måte, ble han forbanna. Det var ingen andre vei ut.

Anonymous poster hash: c2e83...c62
AnonymBruker
Skrevet

Han var nedlatende, umoden og manipulerende. Ingen antenner, men trofast da. Derfor ble jeg så lenge som jeg ble. Virker som om mange menn er utroe og sleipe:-(

Anonymous poster hash: 12984...073
Skrevet

Etter at vi flyttet sammen merket jeg hvor forskjellige vi var, og hvor dårlig vi faktisk passet sammen. Han hjalp heller aldri til med husarbeid og praktiske ting, noe som resulterte i at jeg ble veldig lei og sur på han = dårlig stemning. I tillegg hadde vi så forskjellige interesser og livsoppfatninger. Til slutt orket jeg ikke mer, ikke han heller tror jeg....

Skrevet

Kjærligheten tok slutt og vi hadde vokst fra hverandre.

Gjest Heartbeat
Skrevet

Han var sjalu, kontrollerende og manipulerende. At han også var en løgner oppdaget jeg i ettertid.

"Du har rett til å tie, alt kan og vil bli brukt mot deg i retten" Dette er noe jeg har i bakhodet når jeg treffer daten min. Jeg er veldig forsiktig med hva jeg forteller om meg selv. Klok av skade.

Anonymous poster hash: 4b2af...e30

Samme her

AnonymBruker
Skrevet

1) 5 år sammen. Vi elsket hverandre, men gikk bare ikke overens. Krangling hver dag. Slo opp annahver. Ingen av oss var modne for noe forhold, men var mer at vi var avhengige av hverandre. Han slo opp til sist, jeg hadde ikke guts til det. Nå er jeg ham evig takknemlig!

2) Overfladisk forhold, en rebound kan man vel si. Han var superkjekk, populær og morsom - men hadde ytterst lite mellom ørene og var veldig sjalu mens han selv fint kunne snakke med andre damer på facebook eller møte eksen på cafè. Mistenker han var utro siden han ikke turte å møte meg for å gjøre det slutt, men heller ventet til jeg var så lei av å vente at jeg gjorde det for ham.

Anonymous poster hash: b7a98...463
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare hatt et seriøst forhold, og vi fikk er barn sammen, var sammen i nesten 8 år. Det ble slutt fordi han gjorde en annen kvinne gravid :(

Anonymous poster hash: 6b952...b5e
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...